Avatar billede jokerfidus Nybegynder
17. marts 2005 - 14:25 Der er 1 løsning

Test og reviews

Hej

Med lancering af et kommende laptop site, søger jeg folk, som kunne tænke sig at lave deres egne små reviews af den laptop de personligt har eller kan komme i nærheden af.

Emner der skal omtales er:

Design
Funktionalitet
Skærm
Støj
Varme
Lydkvalitet
Performance
Levetiden på batteriet både idle og ved load

Her til selvfølgelig en kort konklusion med + og -

Programmer I evt kunne benytte jer af kunne være:

BatteryMark til test af batterilevetiden.
FutureMarks 3DMark 2003
Test af skærmen evt. Nokia Monitor Test eller Monitors Matter CheckScreen.

Dette snakker vi om når vi når dertil.

Dette skal ske på frivilligt basic, da jeg intet vil tjene på sitet, men sidenhen kan vi evt snakke om en form for honorar.

Har dette jerres/din interesse kan du kontakte mig på mail

areox@dam.mail.dk

Sitet er et seriøst koncept, og være en guide til folk der påtænker køb af laptop, eller generelt bare interessere sig for området.

KUN SERIØSE HENVENDELSER

Regards....
Avatar billede jokerfidus Nybegynder
17. marts 2005 - 15:15 #1
Flyttet til diverse....