Avatar billede lil_lil Nybegynder
17. marts 2005 - 11:19 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

Billeddatabase - passende program til håndtering af billeder?

Hej!

Er der nogle af jer, der har kendskab til billeddatabase-programmer. Jeg sidder i et større firma, hvor vi har brug for en billeddatabase, hvor vi kan lægge alle vores billeder ind. Det skal være muligt at kunne søge blandt billederne, samt inddele dem i forskellige kategorier.

På forhånd tak

Lil_lil
Avatar billede james_t_dk Juniormester
17. marts 2005 - 11:23 #1
Prøv lige at se på Googles picassa, så smider i alle billederne på et netværksdrev og lader picassa ordne det hele, det er gratis.

http://www.picasa.com/index.php?tid=Y2NpZD0zNzQ4
Avatar billede sonnic Juniormester
17. marts 2005 - 11:29 #2
Prof. program: Photo Editor, Appliede Graphics Techonologies (AGT)
Bruges at dagbladet Politiken, Hurtigt søgning, omfattene muligheder, pris ukendt.
Villy
Avatar billede willi Nybegynder
17. marts 2005 - 11:34 #3
Når det er et firma kan http://www.fotostation.com/ være ideelt. Solidt godt program med rigtig mange år på "bagen" og alle de muligheder man kan (og ikke kan) forestille sig.
Avatar billede sonnic Juniormester
17. marts 2005 - 12:06 #4
Et andet godt program der er med dansk suport, Bruges af flere billedbureauer:
http://www.fotoware.dk/
villy
Avatar billede food_life Nybegynder
17. marts 2005 - 12:19 #5
ACDSee synes jeg er et godt bud
Avatar billede sonnic Juniormester
17. marts 2005 - 20:20 #6
Lil_lil-> fandt du noget du kunne bruge. ?
Avatar billede sonnic Juniormester
06. april 2005 - 10:47 #7
så kunne der være lidt rart med respons !