Avatar billede thomasahlers Nybegynder
17. marts 2005 - 09:35 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hbvordan fjerner jeg "Just In Time Debugging"

Just In Time Debugging er pludselig begyndt at dukke op hver gang der er en fejl på en Internetside, den er ret belastende da man skal trykke 5 gange på nej for at få den væk. Trykker man på ja loader den et Microsoft Scrip Editor. Jeg aner ikke hvor den kommer fra, og hvorfor den pludselig dukker op konstant. Hvordan fjerner jeg den, eller slår den fra???
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
17. marts 2005 - 10:11 #1
Prøv at disable Script debugging. Se hvordan du gør her:
http://www.sureshotsoftware.com/articles/scripterrors.html?source=stpfaq
Avatar billede thomasahlers Nybegynder
17. marts 2005 - 10:46 #2
Thx M8 ;o)
Avatar billede thomasahlers Nybegynder
17. marts 2005 - 10:46 #3
Giv et svar så får du dine points
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
17. marts 2005 - 11:05 #4
Her er svaret *s*
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
22. marts 2005 - 10:15 #5
For at acceptere mit svar skal du markere mit navn nede til venstre og trykke accepter.
(hvis ikke du vidste det)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
11. april 2005 - 14:18 #6
Kan spørgsmålet lukkes ?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
17. april 2005 - 16:39 #7
?