Avatar billede madsbjoern Nybegynder
16. marts 2005 - 22:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

dpi-skriftstørrelse ødelægger design

Hejsa

Er der nogen der ved hvordan man kan omgå det problem at brugere i Windows selv kan bestemme dpi-størrelsen på deres pc - jeg er igang med at lave en side hvor min kunde klager over at den ser "mærkelig" ud på hendes pc, men det skyldes at hendes Windows er sat til at vise 120 dpi istedet for de "sædvanlige" 96, hvilket betyder at layoutet pludselig ikke længere passer til teksten.

På forhånd tak for hjælpen ;-)

/Mads
Avatar billede Daniel.E Praktikant
18. marts 2005 - 12:02 #1
du kan lave noget med javascript, men det bliver aldrig perfekt.
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
18. marts 2005 - 16:09 #2
Det er da blot at lave noget CSS, og huske at bruge px til skriftstørrelsen.
Avatar billede madsbjoern Nybegynder
25. marts 2005 - 21:05 #3
Ok, tak for svaret... Det var blot aendring fra pt til px der skulle til (Naesten pinligt ;-)

\Mads