Avatar billede mifan Nybegynder
16. marts 2005 - 14:28 Der er 2 kommentarer

1000 gange nemmere, 100 gange bedre?

Hey,

hørte en dansk popsang, af en kvinde, i radioen med et omkvæd i stil med "Så bli'r det 1000 gange nemmere, 100 gange bedre".

Nogen der ved hvad det er for én? :) Så bli'r jeg sq glad!

hilsen
Charly
Avatar billede agentorange Nybegynder
17. marts 2005 - 00:04 #1
Ja den har jeg egentlig også hørt, men jeg kan heller ikke lige komme på, hvad det er for en lige nu..

Jeg må hellere lige vente og se om ikke det kommer til mig
Avatar billede mifan Nybegynder
22. maj 2007 - 10:06 #2
Det er to år siden, og jeg har stadig ikke fundet den sang... :p

Var det "100 gange nemmere, 1000 gange bedre"? Jeg kan ikke huske det... kan bare huske, at det var en god sang.