Avatar billede grillmand Nybegynder
16. marts 2005 - 00:12 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Dele A0 i 16 A4 eller 8 A3 ved udskrivning

Hej.
Vi sidder med et A0 dokument (pdf, png og jpg) som vi nu ønsker at udskrive i enten A3 eller A4 hvor et program selv deler A0-dokumentet i stykker.
Hvad skal vi gøre?
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
16. marts 2005 - 08:09 #1
Et skud. Jeg menr at min printer har en indstilling, hvor man kan sige, at det er banner udskrift, prøv om den ikke kan bruges. Jeg har aldrig selv brugt den på min, da min printer ikke kan skrive til kant, og jeg gider ikke klippe/kistre for at samle et banner.
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
15. april 2005 - 09:46 #2
Fandt du ud af noget?

Om ikke andet så burde du lukke spørgsmålet.
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
19. april 2005 - 11:47 #3
HALLOOOOOOO!
Avatar billede grillmand Nybegynder
20. april 2005 - 09:48 #4
Jeg har ikke fået helt styr på det endnu. Men lader spørgsmålet stå åbent endnu da jeg har hørt om andre der har inddelt deres A0 i A4 automatisk. Det kan jo være andre til hjælp senere. Men ellers tak for den ihærdige hjælp Issk...:-)
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
20. april 2005 - 11:02 #5
Okay, det er så i orden ;-)
Avatar billede grillmand Nybegynder
21. juni 2007 - 08:09 #6
.