Avatar billede duhl Nybegynder
15. marts 2005 - 22:25 Der er 7 kommentarer

Køler vil ikke starte på ok teste pc

Jeg har fået en pc som er samlet fra butikken og testet ok! Problemet er køler som er en Zalman vil ikke starte, den sidder på en AMD 3800+ CPU og der er et MSI Diamond bundkort på den. Strømmen kommer fra en Northq psu og  går direkte på Zalman køleren undre mig over at 2 stk stik han og hun 3benet som går fra psu er det kun han der bruges og den går direkte i køleren kan se den anden hun kan sættes til c fan stik på bundkortet men ved ikke om det kan være det som er faldet af under transport??
Avatar billede duhl Nybegynder
15. marts 2005 - 23:02 #1
Kører nu da det var et stik som havde løsnet sig under transport! men kan ikke forstå at pc lukker automatisk efter 1-2min uanset om jeg er i bios eller ej???
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
16. marts 2005 - 01:02 #2
Check lige hvad cpu-temperaturen siger i bios.
Umiddelbart lyder det som om den simpelthen bliver for varm.
Avatar billede dragonknight Juniormester
16. marts 2005 - 01:03 #3
Hvis blæseren ikke kører rundt, så går den i termisk shutdown efter kort tid, og der uanset du er i BIOS eller ej.

Skal det forståes således, at problemet er løst ? ?
Avatar billede duhl Nybegynder
16. marts 2005 - 11:52 #4
Jeg sender pc retur til rep!
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
16. marts 2005 - 12:07 #5
Det lyder fornuftigt. Roder du selv med den kan garantien ryge.
Avatar billede dragonknight Juniormester
16. marts 2005 - 13:01 #6
Hvilken Zalman køler er der tale om ?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
17. april 2005 - 16:50 #7
Har du fået pc'en retur ?
Hvad lavede de ved den ?