Avatar billede badmanden Nybegynder
15. marts 2005 - 21:16 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvilken bærbar

Hey.

Jeg overvejer at købe ny bærbar. Det jeg leder efter er en Tablet bærbar med centrino processor og helst under 11.000 kr.
Har i nogle forslag?
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
15. marts 2005 - 22:21 #1
www.laptop4u.dk har en del modeller til under den pris.
Har selv en Asus derfra
Avatar billede miss-g Seniormester
16. marts 2005 - 01:37 #2
Ved at Freehelp (som vist ikke er her mere) - har styr på lige præcis Laptops, og han anbefaler også ASUS. Talte med ham om det idag, og der er faktisk lige kommet en ny model derfra for ca. 3 uger siden.

Når vi køber én bliver det også en ASUS *S*
Avatar billede mranders Nybegynder
16. marts 2005 - 20:01 #3
har selv kig på denne http://www.1tegration.dk/Default.aspx?id=3&productid=7318 er meget billigt i forhold til hvad der er i den.

Nogen der kan gennemskue om det er dårlige komponenter osv. ??
Avatar billede miss-g Seniormester
01. april 2005 - 22:25 #4
Lyder da umiddelbart meget godt - centrino, 5400 RPM harddisk osv.

På det link nordicwolf har lagt, kan de også rådgive dig. Se også deres køberguide - man bliver virkelig klogere, men det ser ud til at du har valgt det rigtige udfra guiden at læse....
Avatar billede badmanden Nybegynder
03. april 2005 - 10:58 #5
Tak for hjælpen allesammen. Har bestemt mig for lige at vente lidt med at investere i ny bærbar - Men jeres forslag til steder at købe har hjulpet meget. Smid lige et svar så kan i dele pointene