Avatar billede alfredo Nybegynder
15. marts 2005 - 18:41 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Mangler emails

Hej
Jeg har et problem med Outlook ekspress. Jeg modtager ikke alle
emails der bliver sendt til mig.Det er spec. dem med vedhæftede filer der går galt, første gang men hvis jeg beder folk om at sende dem igen så kommer de.
Hvad kan der være galt siden at de bliver afvist første gang.

Håber at der er en der kan hjælpe mig.

Mvh
Alfredo
Avatar billede alfredo Nybegynder
15. marts 2005 - 18:44 #1
Jeg glemte at skrive at jeg bruger Winxp pro version 2002 service pack 2.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
15. marts 2005 - 18:56 #2
der er en option i outlook, der kan fjerne emails med vedhæftede, check i indstilllinger om det er slået fra..?
Avatar billede alfredo Nybegynder
15. marts 2005 - 21:35 #3
Hej
Det må jo komme an på en prøve, men der var vinklet af ved den der siger tillad ikke at åbne filer der muligvis kan indeholde virus.
Så kan det jo godt være at den afviser alt muligt som den ikke lige genkender.
Tak for svaret jeg retter indstillingen og håber at det var det.
Mvh
Alfredo
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
29. marts 2005 - 12:38 #4
virker det..??
Smider lige et svar hvis det gør..O)
Avatar billede alfredo Nybegynder
29. marts 2005 - 14:32 #5
Hej
Jeg ved det faktisk ikke, jeg har ikke fået nogen klager om at jeg ikke har svaret på nogen mails som jeg burde have modtaget.
Så måske var der en løsning, men jeg tror også at det er fordi at der er noget galt med programmet fordi at jeg heller ikke kan dobbeltklikke på links og derefter åbner de sig. Jeg har bare ikke lige lyst til at geninstallerer WinXp nu.
Mvh
Alfredo
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
29. marts 2005 - 15:08 #6
står den til alm. html..??
Men ellers start med at geninstallere outlook..?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
22. april 2005 - 18:10 #7
virker det nu..??