Avatar billede basicq Nybegynder
27. marts 2001 - 13:48 Der er 22 kommentarer og
5 løsninger

hvem skal man vælge hvis ADSL

Jeg bor på kollegie og vi har snakke om at få os en 2Mbit forbindelse som vi er 6 der skal dele. Men hvem er den bedste udbyder jeg tænker ikke på priser for det jo nogenlunde det samme. På nær cybercity der får man vist ikke en router med.
Nå men med en router og Hub/Switch kan vi vel godt lave et netværk der sparker roev. Eller hvad???
Avatar billede kf Nybegynder
27. marts 2001 - 13:51 #1
Ja det kan i godt.
Vælg Teledk
Avatar billede kf Nybegynder
27. marts 2001 - 13:51 #2
ProAcces
Avatar billede handmade Nybegynder
27. marts 2001 - 13:51 #3
Avatar billede vladimirr Nybegynder
27. marts 2001 - 13:52 #4
Jeg vil anbefale cybercity, det har jeg selv, de kan levere og det virker.

Man får router med
se http://www.cybercity.dk/produkter/dsl/ for mere information om Cybercity adsl

//Anders
Avatar billede techno_dk Nybegynder
27. marts 2001 - 13:53 #5
--> kf

Man får da et modem hos TDC, eller har de lavet det om?
Avatar billede kf Nybegynder
27. marts 2001 - 13:54 #6
Ikke hvis du vælger ProAcces, så får du en router
Avatar billede techno_dk Nybegynder
27. marts 2001 - 13:55 #7
ok
Avatar billede delphimann Nybegynder
27. marts 2001 - 13:58 #8
Arrowhead er vist ret sejt
Avatar billede jacob_m Nybegynder
27. marts 2001 - 14:28 #9
Jeg får det Gratis Fra Min Fras Arbejde. Så hvad skal Jeg Købe ????
Avatar billede techno_dk Nybegynder
27. marts 2001 - 14:29 #10
--> delphimann
Hvad eller hvem er Arrowhead?
Avatar billede vladimirr Nybegynder
27. marts 2001 - 14:43 #11
jacob_m -> BLÆR !
Avatar billede madz Nybegynder
27. marts 2001 - 15:20 #12
TDC leverer da også router, også NetExpres, Speedstream 2601.. Se evt. http://www.efficient.com/products/2601.html
Avatar billede handmade Nybegynder
27. marts 2001 - 15:24 #13
Husk lige:
Hvis der vælges en Teleskod løsning, at lægge 950+moms oven i prisen for at få åbnet for de porte i routeren som Teleskod lukker inden de leverer. Ellers er der ikke meget sjov ved den router!
Avatar billede deadlock Nybegynder
27. marts 2001 - 16:38 #14
hey there

Handmade, du ved åbenbart ikke hvad du snakker om for hvis du bestiller en åben router når du bestiller dit ADSL så får du en åben router med, den lukkede router er primært til virksomheder som ikke har behov for de porte der er lukket for i den prekonfigurerede router, og da Proacces er lavet til virksomheder er det da en meget god ting.

jeg kan klart anbefale TD, har det selv godt nok kun netexpres, men prøv at kigge på proacces og husk når du kigger på prisen at der skal ligges moms oven i

Over and Out

Deadlock
Avatar billede handmade Nybegynder
27. marts 2001 - 20:31 #15
deadlock,
Du ved åbenbart ikke hvad du snakker om. Kig lidt tilbage her på Eksperten og se alle de problemer der har været med lukkede routere og Teleskod.
Proacces er ikke kun lavet til virksomheder, men også et alternativ for brugere der ønsker fast IP
Avatar billede deadlock Nybegynder
27. marts 2001 - 21:14 #16
Hey there

Du ved stadig ikke hvad du snakker om, for man KAN få en åben router, ved ikke om man altid har kunnet men det kan man få nu, og grunden til at folk ikke hved er at de ikke spørger når de bestiller, men først bagefter når problemmet er der.

Og jo Proaccesblev oprindeligt lavet til virksomheder, men er også muligt at få som privat, prøv at tænk lidt over hvorfor at Proacces priserber står uden moms, og hvorfor netexpres priserner står med moms.

Og til en anden gang så få lige dinne facts i orden inden du skal spille smart og forsvare dig !!!

Over and Out

Deadlock
Avatar billede handmade Nybegynder
27. marts 2001 - 21:46 #17
Hvis det er tilfældet at man N U kan få en Proacces router med åbne porte, beklager jeg at være forkert informeret. Teleskod har så åbenbart lyttet til kritik eller følt sig presset af konkurrenterne

Dine næste bemærkninger forstår jeg ikke - jeg skriver jo netop at
Proacces er lavet til folk (og virksomheder) der ønsker en fast IP.

Og for en anden gangs skyld vil du så ikke være venlig at dæmpe dig lidt ned og følge Ekspertens regler om almen høflighed..

Det vel ikke 3. Verdenskrig vi udkæmper, men en diskussion i et forum!
Avatar billede deadlock Nybegynder
27. marts 2001 - 22:21 #18
Hey there

hehe

hvis du \"lyttede\" til hvad jeg skrev ville du forstå at Proacces OPRINDELIGT er et produkt som var stillet mod erhvervs virksomheder.  ;o)

btw så bliver 3. verdenskrig nok en cyberwar så hvorfor ikke starte den her ;o)

Over and Out

Deadlock
Avatar billede lynet Nybegynder
28. marts 2001 - 00:08 #19
Deadlock : DU ved vist ikke hvad du snakker om.
man får skam en lukket router med, hvis man bestiller proaccess adsl....
Har det selv, og har haft mange diskutioner med TDK om netop dette. Så jeg vil forslå du undersøger sagen mere... kom med nogen konkrete sider/links.... så kan vi snakke om det...
og for fan**n snak dog ordentligt til manden.
ved godt jeg ikke selv er helt fin i kanten, men bliver fandme sur over sådan et sprog......!!!!!
Avatar billede madz Nybegynder
28. marts 2001 - 10:12 #20
Lynet : Du ved vist heller ikke hvad du snakker om, der kan leveres MPLS på standardrouter, altså standardrouteren kan leveres åben. Dette skal blot oplyses når man bestiller. Har selv en ADSL, med standardrouter og har fået leveret den åben, da jeg skulle køre noget VPN, over en Sonicwall..
Avatar billede handmade Nybegynder
28. marts 2001 - 11:50 #21
Vedr. Tele Danmark og Proacces:
Jeg har i dag kl 11.45 kontaktet Tele Danmarks salgsafdeling på 70206595/Proacces salg, og snakket med Steen:

Der kan I K K E leveres Proacces med åbne porte uden ekstrabetaling.
Han mente, at jeg forvekslede Proacces med Netexpress 2 hvad det så er for noget?

Altså man kan ikke bestille en router med åbne porte selvom man beder om det.

Jeg fortalte Steen fra Tele Danmark om diskussionen her på Eksperten og han kontaktede sin boss for at være sikker på svaret.

Hvad der så er sket her, forstår jeg ikke helt, måske har visse kunder været heldige, måske ved Tele Danmark ikke helt hvad de laver..
Avatar billede delphimann Nybegynder
28. marts 2001 - 12:41 #22
techno.... de er et internet firma der går meget op i internet

http://www.arrowhead.dk
Avatar billede techno_dk Nybegynder
28. marts 2001 - 15:24 #23
ok sejt :), men lidt dyrt synes jeg
Avatar billede delphimann Nybegynder
29. marts 2001 - 10:23 #24
Jeg får det den 17 April ( så kan jeg fortælle om det er godt eller sket)
Avatar billede delphimann Nybegynder
15. maj 2001 - 02:45 #25
oki nu har jeg det.... det køre vildt godt.... jeg downloader med 70 K på den billigste pakke
Avatar billede vladimirr Nybegynder
15. maj 2001 - 11:15 #26
Burde dette spørgsmål ikke snart lukkes ?
Avatar billede vladimirr Nybegynder
15. maj 2001 - 14:16 #27
Takker for point
:)