Avatar billede sippo Nybegynder
15. marts 2005 - 10:21 Der er 1 kommentar og
1 løsning

søger et skriveprogram

hej allesammen
jeg skal bruge et skriveprogram jeg har kun det der følger med windows xp når man køber det.men jeg skal bruge et med stavekontrol.et der kan indeholde billeder.og et hvor jeg kan søge på min tiptip oldefar også vil han og al info komme frem på ham.
findes det program og hvor er det billigst???
Avatar billede milandt Nybegynder
15. marts 2005 - 10:26 #1
Jeg tror Mictosoft Word kan dække de fleste af dine behov - lige på nær det med at søge på din tiptip oldefar og finde alle info på ham. Der skal du nok kontakte folkeregisteret.

Der findes også gratis office-pakker, som fx OpenOffice eller StarOffice.
Avatar billede sippo Nybegynder
13. juni 2011 - 18:38 #2
tak