Avatar billede saviola Nybegynder
14. marts 2005 - 13:24 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Hvilket Grafikkort er bedst

Jeg har to grafikkort: et GeForce2 MX 400 64MB og et GeForce Quadro2 MXR 32 MB

Hvilket af disse grafikkort er det bedste til spil - eks. Warcraft 3 eller GTA
Avatar billede _smoelf_ Nybegynder
14. marts 2005 - 14:27 #1
MX400
Avatar billede saviola Nybegynder
14. marts 2005 - 15:49 #2
hvorfor ?
Avatar billede _smoelf_ Nybegynder
14. marts 2005 - 21:50 #3
32Mb er slet ikke nok... du skal nærmere have 128... men med lidt fusk og hvis du ikke køre i for høj opløsning skal 400 nok kunne klare det... Gta kræver ikke det vilde men WoW trækker tænder ud op så gamle kort....
Avatar billede saviola Nybegynder
15. marts 2005 - 18:40 #4
Ja, men nu har jeg de to kort at vælge imellem - er af den opfattelse at antal af RAM på grafikkortet ikke altid er indikator for hvad der er bedst. Quadro2 bliver brugt til 3D grafiske programmer og derfor kunne det godt være at teknologien på dette kort overskyggede de ekstra 32 MB RAM på det andet kort ?
Avatar billede _smoelf_ Nybegynder
15. marts 2005 - 19:09 #5
Quadro er bygget til gamle 3d programmer ikke til at spille med.
Mx400 er stadig et ok kort hvis man ikke spille EQ2 Doom3 HL2 så ka ndet nok godt følge med som de gode gamle TI4200.. De kan også stadig godt bruges til de mest almindelige spil
Avatar billede saviola Nybegynder
18. marts 2005 - 12:58 #6
ok - tak for kommentarer - hvis nogen vil have points, så må de smide et svar !
Avatar billede _smoelf_ Nybegynder
18. marts 2005 - 22:18 #7
ok