Avatar billede jells-ht Nybegynder
13. marts 2005 - 21:24 Der er 9 kommentarer

Hjælp til mit casemod

Jeg har her for ik så længe side moddet min pc. Skåret hul i siden, sat en rude ind (sidder i spænd, men skal have sat gummilister op og sat vinduet ordenligt ind)Fået nogle selvlysende blå blæsere til de 2 blowholes bagtil, og 2 cathodes blå ind. Skal ydeligere have endnu 2 blå cathodes ind plus jeg har bestilt en slags alarmkort der advarer til når en blæser går ud. Nå men mit spørgsmål lyder at i bunden af mit kabinet er der pæn kedeligt, da mit motherboard ikke fylder så meget. Kan kun sætte grafik kort + 2 kort i bundkortet. Havde derfor bestilt det der alarm kort så det kan sidde frit i de der små aflange huller (altså i ved om bag ved en pc  i bunden er der en masse små aflange metal plader man kan fylde ud med bla. grafikkort). Men nogen der har nogle forslag til hvad jeg kunne fylde ud dernede for at det ikke ser så tomt ud???
Avatar billede rogn Nybegynder
13. marts 2005 - 21:29 #1
Hva laver du? En PC eller et diskotek for bævere?
Avatar billede jells-ht Nybegynder
13. marts 2005 - 21:31 #2
er det ikke åbentlyst??? En blanding, det er vel derfor at emnet hedder casmod???
;-)
Avatar billede rogn Nybegynder
13. marts 2005 - 21:33 #3
Hedder det casmod? Hos mig hedder det casemod!
Avatar billede jokkejensen Novice
13. marts 2005 - 21:34 #4
fyld bunden med vand og slip 8 neon fisk fri, det kommer sikkert til at se sejt ud med al det lys :)
Avatar billede jells-ht Nybegynder
13. marts 2005 - 21:36 #5
Naaaaaj dum ide :)
Avatar billede jokkejensen Novice
13. marts 2005 - 21:38 #6
nå okay, men så køb en vandkøler, den fylder en del og kan placeres i bunden, du kan også få noget farve til vandet, så det også lyser...
Avatar billede jells-ht Nybegynder
13. marts 2005 - 21:40 #7
egentlig en god ide, men er ikke særlig glad for ideen da jeg skal til at montere et håndtag får at kunne bære kabinettet...
Avatar billede iq-n Nybegynder
29. marts 2005 - 07:18 #8
Jeg stemmer paa neon fiskene (hvis du ikke goer det goer jeg!!!)
Men kan ikke faa for mange koelere, saa bare stop nogle flere i.
Du kan faktisk faa PCI/AGP koelere der passe i slotne paa kabinettet.
Avatar billede triple-x Nybegynder
22. april 2005 - 09:05 #9
nu har jeg ik det store forstand på det med casemod, men kunne man ik få sådan noget selvlysende/neon agtigt maling, som kunne give et skær nede fra bunden og op i dit kabinet.
Evt lave en lille tynd vandbeholder, så lyset skinner igennem vandet og giver nogle urolige bevægelser så lyset ik kun er konstant. Om det er muligt at lave ska jeg ikke kunne sige ;)