Avatar billede nemograf Nybegynder
13. marts 2005 - 13:35 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvordan finder man ud af hvilket lydkort man har

Hjælp alle eksperter..
Jeg har en 700Mhz IBM og jeg kan ikke få noget lyd på maskinen.. Hordan finder man en driver til det grafik kort man ikke ved hvad er for et ? Har prøvet på Microsoft Update uden held..
HJÆLP
Avatar billede levich Nybegynder
13. marts 2005 - 13:37 #1
Højreklik "denne computer" -> egenskaber -> hardware -> enhedshåndtering, hvor du gerne skulle finde lydkortet under "enheder til lyd, video og spil"
Avatar billede levich Nybegynder
13. marts 2005 - 13:38 #2
Eller du kan åbne computerens kabinet og se om det står skrevet på selve lydkortet.
Avatar billede nemograf Nybegynder
13. marts 2005 - 13:40 #3
Ja det har jeg prøvet.. Der står "PCI Multimedia Audio Device" Men der det ikke bare en generel beskrivelse ?
Og der står ikke noget på kortet..
Avatar billede kabbak Professor
13. marts 2005 - 13:42 #4
Avatar billede screem_brille Novice
13. marts 2005 - 13:42 #5
hent everest fra lavalys, eller gå ind på IBM´s side og indtast model nummeret og hent drivers derfra.
Avatar billede levich Nybegynder
13. marts 2005 - 13:46 #6
Du kan også bruge dette program, som er en del af windows. start -> programmer -> tilbehør -> systemværktøjer -> systemoplysninger -> komponenter -> lydenhed.
Avatar billede halifax Nybegynder
13. marts 2005 - 14:28 #7
Gå på denne IBM site og intast info om din PC for at komme til din model og nr. Herfra kan hentes alle relevante drivere til din IBM, også for Audio devices.
http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss/product.do?template=/productselection/landingpages/downloadsDriversLandingPage.vm&validate=false
Avatar billede screem_brille Novice
13. marts 2005 - 14:47 #8
halifax det er allerede foreslået ;)
Avatar billede halifax Nybegynder
13. marts 2005 - 16:14 #9
Slap nu af, screem_brille, jeg kan godt læse og skriver blot lidt udførlig info og et link, hvilket du ikke oplyser i dit svar, som jeg iøvrigt ikke blander mig i ved kun at give en kommentar.  :)