Avatar billede mcsmackya Nybegynder
13. marts 2005 - 13:18 Der er 3 kommentarer

Chipkort til digitalkamera - tror måske jeg har dummet mig! Hjælp

Ja nu har jeg jo lige formateret mit chipkort til mit digital-kamera. Og nu vil kameraet ikke anerkende det mere.
Er der noget jeg kan gøre?

Det er til HP hvis det da har noget at sige
Avatar billede majsmarken Nybegynder
13. marts 2005 - 13:22 #1
TANKE/FORSLAG: Lad kameraet "formatere" det via kamera's egne menuer ?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
13. marts 2005 - 17:48 #2
Lige præcis at prøve at formattere kortet i kameraet, har jeg i hvert fald haft held til at få mit eget kort til at køre ign ved...¨- så ja, det er et godt forslag...
Avatar billede majsmarken Nybegynder
13. marts 2005 - 17:55 #3
... afventer også gensvar fra <mcsmackya> om dette...