Avatar billede drud Nybegynder
13. marts 2005 - 11:45 Der er 11 kommentarer

Outlook 2000 æder al hukommelsen

Min outlook 2000 æder al hukommelsen - op til 220 mb. Med samme pst fil på en anden maskine er det max. 20-30 mb.

Det begyndte på det lige pludselig.

Jeg har anvendt Spamfighter og Outlooks egen sikkerhedskopiering som add-ins. Disse er afisntalleret, Outlook er reinstalleret, men problemer er der stadig.

Alle andre programmer kører fint, indtil Outlook har slugt al hukommelsen. Starter jeg ikke outlook op så virker alt andet som det skal.

Nogen der har prøvet dette før - eller har ideer til hvad der er galt / kan gøres??
Avatar billede golden-dream Nybegynder
13. marts 2005 - 11:46 #1
Du skal hente en hotfix til outlook - hvilken ver. har du ?
Avatar billede drud Nybegynder
13. marts 2005 - 11:58 #2
Outlook 2000 - antager du mener dette nummer (9.0.0.2814)
Ifølge Mikrosoft Office Update er der ingen udestående opdateringer.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
13. marts 2005 - 12:22 #3
Avatar billede drud Nybegynder
13. marts 2005 - 16:01 #5
Office Servicepakke 1-3 og benævnte fix er lagt på - intet nyt.
Outlook kan åbnes een gang og der kan hentes post, hvis den så lukkes ned og åbnes igen så er der ikke mere memory tilbage... óg i windows jobliste - processer kan jeg jeg se at Outlook har "slugt" al memory og stiger i forbrug hele tiden...
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
13. marts 2005 - 16:14 #6
Er side-fil indstillingerne de samme på bege pcér.??

Men det jeg linker til er citat.>>
en opdatering til Outlook 2000. Men denne opdatering løses et problem, der kan opstå i Outlook 2000 i IMO-tilstand (Internet Mail Only) EFTER installation af Microsoft Office 2000 Service Pack 3 (SP-3), hvor Outlook 2000-påmindelser måske ikke opfører sig som forventet, eller de bruger 100% af CPU'en, når de bliver vist
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
16. marts 2005 - 11:25 #7
hvordan går det...O).??
Avatar billede drud Nybegynder
16. marts 2005 - 19:38 #8
Alle opdateringer er afprøvet og side-fil indstillingerne er også de samme. Det skal dog nævnes at problemet opstod fra den ene dag til den anden udenn andre ændringer end opgradering af virusscanning og SPAM-fighter. Jeg har en af disse mistænkt for at have smadret noget. Når Outlook har været åbnet 3 gange så er der reserveret over 200 MB til Outlook, 4. gang er det slut...og der må genstartes.
Jeg har nu installeret PEGASUS mail....
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
16. marts 2005 - 19:43 #9
ellers kunne/kan du sytemgendanne..
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
06. april 2005 - 18:08 #10
har du fundet en løsning..?
Hvis, så skriv den er..O)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
22. april 2005 - 18:08 #11
er det ikke lukke tid..O)