Avatar billede makralle Nybegynder
12. marts 2005 - 18:20 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Flytte dvd undertekster

Jeg benytter min computer som dvd afspiller. Når der afspilles en film sættes underteksterne oven på billedet af filmen selv om den er i 16:9 format og at der derfor er masser af plads i den sorte bjælke under filmen. Spørgsmålet er nu hvordan man flytter underteksterne væk fra selve filmbilledet.

Til afspilning bruger jeg windows mediaplayer og powerdvd 5
Avatar billede cbsjanten Nybegynder
13. maj 2005 - 17:18 #1
det er ikke bare lige sådan men med dvd-lap pro har du de muliher du skal dog demuxe filmen og samle den igen men ellers spørg på www.dvd-guider.dk eller www.dvdrip.dk i forum der er gode guider begger steder
Avatar billede makralle Nybegynder
13. marts 2006 - 21:38 #2
lukket