Avatar billede _smoelf_ Nybegynder
12. marts 2005 - 12:54 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Mangler en auto clicker

Hejsa ekspertet

Jeg skal bruge et lille script så jeg slipper for at side og klikke på min højre musknap hvert andet sek.

Så er det jeg tilspøger jer om det ikke er muligt at få lavet så'en  en.. eller hvis nogen har en liggende.

Og er det bare et stykke kode man skal trykke på så staret det eller hvordan man nu bruger det... det mp godt være et man skal aktivere og kan deaktivere igen uden problemer...

Det skal bruges i et spil hvor jeg skal trykke 700 gange omdagen mindst.... hvor musen skal stå stille og den skal trylle på en kanp ( link ) så loader der en ny side og den skal trykke samme sted igen...

Håber at høre fra jer )

Jeg ved ikke lige hvad man lave så'et i så det kom ind her )
Avatar billede backside Nybegynder
12. marts 2005 - 13:16 #1
Så skal du vel optage en macro der kan gøre det for dig.
Avatar billede backside Nybegynder
12. marts 2005 - 13:19 #2
Der findes et hav af den slags.
En hurtig googling: http://backside.dk/idx.php?455276
Avatar billede backside Nybegynder
12. marts 2005 - 14:10 #3
Kan du få det til at spinde?
Man skal lige lege lidt med det så man forstår hvad der sker.
Avatar billede _smoelf_ Nybegynder
12. marts 2005 - 15:33 #4
Henter den nu og kigger lidt på det )
Avatar billede _smoelf_ Nybegynder
12. marts 2005 - 15:56 #5
Heheh det er jo alt for nice.... jeg troed bare man kunne lave et lille skykke program der trykket på musen så man selv skulle styre den..

Men dette er fint nok... Takker
Avatar billede Auto_clicker Nybegynder
08. september 2011 - 11:39 #6
BEST autoclicker in the world: http://www.autokeybot.com