Avatar billede scheea2000 Nybegynder
12. marts 2005 - 11:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

forslag til forbedringer og indhold til band hjemmeside

Som overskrift.
Al kritik, forslag har interesse. Grafik, opsætning, indhold, gags etc.

www.knapweb.dk

Tak på forhånd.

Point bliver delt til de bedste forslag/kritik
Avatar billede triple-x Nybegynder
12. marts 2005 - 11:59 #1
siden ser fin ud. Men den store chart ødelægge forsiden lidt, lav i det mindste en lille bitte en så.

I bunden hvor der står noget omkring hvem der har lavet designet linker i til en mail adresse, dette sys jeg personligt er irriterende når jeg ikke kan se at det er en mail adresse som åbner mit mail program.

Merchandise siden kunne være stillet meget pænere op, ser ud som om i ikke gad længere der og bare smed dem ind i en række.

Gæstebogen ser lidt rodet ud fordi teksten er centreret og den skille linie der er mellem de forskellige beskeder er utydelig

Men ellers ser det godt ud
Avatar billede scheea2000 Nybegynder
09. april 2005 - 07:36 #2
Tak. Der kommer vist ikke mere. Vil du have point?
Avatar billede triple-x Nybegynder
09. april 2005 - 09:39 #3
jep :) men ikke 100 point det er alt for meget.

Smid selv et svar og tag nogle af points.