Avatar billede kierkegaard Nybegynder
12. marts 2005 - 09:51 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Fyldt mailboks

Hej, Jeg håber, at en eller anden kan hjælpe mig med det her. Min søster bruger outlook og nogle har åbenbart sendt en alt for stor fil til hende på et tidspunkt. I hvert fald ser det ud til, at hendes boks er fyldt. Den bliver ved med at fortælle at den downloader nr. 4 ud af 9 meddelelser og det gør den hver gang man beder den om at hente ned. De første 3 der kommer er de samme hver gang. Hmmm. Jeg kan simpelthen ikke finde ud af, hvad jeg skal gøre. Kan én hjælpe mig.

Jeg sidder ikke ved hendes computer nu, men håber, at jeg kan tage svaret med til hende i aften. Hun bruger modem, så derfor tager det alt for lang tid at være på nettet hos hende. Håber én kan hjælpe.

Venlig hilsen
Kierkegaard
Avatar billede perj Nybegynder
12. marts 2005 - 09:56 #1
Se om ikke du kan bruge det her svar. Ellers kontakt din udbyder.
http://tdc.mail.dk/err/nearquotanotice.shtml
Avatar billede kierkegaard Nybegynder
12. marts 2005 - 10:02 #2
Hej igen,
Jeg har vist skrevet forkert. Det er ikke hendes mailboks der er fyldt, men serveren. Hendes indbakke er tom. Så så vidt jeg kan se, hjælper den ikke. Kan det godt passe?
Avatar billede food_life Nybegynder
12. marts 2005 - 10:03 #3
Gå til webmail TDC - slet filen her!
Avatar billede kierkegaard Nybegynder
12. marts 2005 - 10:06 #4
Kan man godt slette filen, før man har modtaget den? Hvordan gør jeg det? Eller vil den kunne modtage på webmail, selv om den ikke kan modtage dem i outlook? Ja, undskyld ved ikke så meget om det her. HUn bruger ikke webmail, men hun har den vel alligevel.
Avatar billede popsy Novice
12. marts 2005 - 10:11 #5
Ja, hun kan sagtens modtage den på webmail, og slette den derfra.
Avatar billede kierkegaard Nybegynder
12. marts 2005 - 10:13 #6
Ved du hvad, det prøver jeg lige i aften. Pointene bliver først givet i morgen så, hvis det er ok. Men hvem søren giver jeg pointene til?
Avatar billede popsy Novice
12. marts 2005 - 10:19 #7
Du beder perj og food_life smide et svar hver, og så accepterer du deres svar med halvdelen til hver, når du har testet om løsningen virker :)
Avatar billede kierkegaard Nybegynder
12. marts 2005 - 10:34 #8
Hej,
Nu har jeg fået løst problemet. Alletiders. Tusind tak for hjælpen. Glad søster! Vil perj og food-life gøre det som popsy rådede til?
Avatar billede perj Nybegynder
12. marts 2005 - 10:38 #9
Det var jo godt.
Avatar billede food_life Nybegynder
12. marts 2005 - 10:38 #10
svar!
Avatar billede kierkegaard Nybegynder
12. marts 2005 - 10:39 #11
Nej da, nu gik de alle til Perj. Det har jeg ikke styr på. Hvad gør jeg nu food life?
Avatar billede perj Nybegynder
12. marts 2005 - 10:46 #12
Jeg er egentlig ligeglad med point, men her er de:-)
http://www.eksperten.dk/spm/599388
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
12. marts 2005 - 10:46 #13
du kan bede perj oprette et spørgsmål hvor han giver 15 af sine tildelte point videre til food_life eftersom du kun havde tænkt dig at give ham halvdelen
Avatar billede kierkegaard Nybegynder
12. marts 2005 - 11:30 #14
Er det så i orden nu? Har food life fået?