Avatar billede hhlundgaard Nybegynder
11. marts 2005 - 19:34 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Hvordan undgår jeg at man skal bekræfte åbning af fil på netværk?

Det er denne fejl/besked jeg er træt at hvor kan man angive hvad der er sikkert og hvad der ikke er?

http://www.findbutikken.dk/naa.JPG

Håber på lidt hjælp
Avatar billede screem_brille Novice
11. marts 2005 - 19:43 #1
i internet zoner (under tools i internet explorer) tilføjer du den anden maskine til dit lokal netværk, så burde den stoppe med det pjat ;)
Avatar billede Slettet bruger
11. marts 2005 - 19:56 #2
Denne procedure tillader, at websteder automatisk spørger dig ved hentning af filer og software (tilsidesætter blokeringsoplysninger).

Åbn Internet Explorer.
Klik på Internetindstillinger i menuen Funktioner.
Klik på Brugerdefineret niveau under fanen Sikkerhed.
Benyt en eller begge fremgangsmåder:

Hvis du vil deaktivere blokeringsoplysninger ved filhentninger, skal du i afsnittet Overførsler på listen under Automatisk forespørgsel om filhentning klikke på Aktiver.
Hvis du vil deaktivere blokeringsoplysninger ved filhentninger, skal du i afsnittet ActiveX-objekter og plug-ins på listen under Automatisk forespørgsel om ActiveX-objekter klikke på Aktiver.
Avatar billede Slettet bruger
11. marts 2005 - 20:03 #3
virker kun til blokering af fil/pop up og ikke den rudde der spør hver gang...xou
Avatar billede Slettet bruger
11. marts 2005 - 20:05 #4
men prøv alligevel ....???
Avatar billede screem_brille Novice
11. marts 2005 - 20:07 #5
tilføj den maskine som det netværksdrev ligger på til din lokalnetværks (intranet) zone, som både undertegnede og Xou skriver så virker det ;) (sæt evt sikkerheds niveau til lavt for intranetzone
Avatar billede hhlundgaard Nybegynder
11. marts 2005 - 20:15 #6
Begge dele virker, så XOU hvis du svarer deler i.
Avatar billede screem_brille Novice
11. marts 2005 - 20:23 #7
ja men ved at gøre som Xou skriver vil det nedsatte sikkerheds niveau gælde for alle sider (inkl internet sider) det gør sig ikke gældende på den måde jeg skriver (bare så du lige ved at det nedsætter sikkerheden for alle filer / objekter)
Avatar billede Slettet bruger
11. marts 2005 - 20:36 #8
ok,selvfølgelig intranet istedet for internet
Avatar billede hhlundgaard Nybegynder
11. marts 2005 - 20:44 #9
jeg takker for den hurtige hjælp.
Avatar billede screem_brille Novice
11. marts 2005 - 20:45 #10
var så lidt og tak for point ;)