Avatar billede kenneth-eskildsen Nybegynder
10. marts 2005 - 22:42 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Der opstod en fejl på siden.

Hej!
Når jeg kommer ind på en side, f.eks. www.spil.tv2.dk, skrives i statusbaren forneden "udført, men fejl på siden" eller "Der opstod en fejl på siden." Det bevirker at nogle links på siden ikke virker, f.eks. kan jeg ikke komme ind og spille noget. Der kommer fejl på næsten alle sider. Jeg har prøvet at aktivere og deaktivere scriptfejl, uden held.
Og hvis jeg f.eks. går ind på www.dba.dk, så starter siden op i nogle helt andre farver end normalt og ser meget mærkelig ud (ved ikke om det har noget med hinanden at gøre).

Hvad kan jeg gøre???
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
10. marts 2005 - 22:52 #1
Kører du med sun's jave eller er det microsofts java ?
Avatar billede kenneth-eskildsen Nybegynder
10. marts 2005 - 22:55 #2
Jeg kører med sun's java men har også prøvet microsofts, uden held... det kan sagtens være jeg gør noget forkert...
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
10. marts 2005 - 23:04 #3
Prøv at gå ind i funktioner | internetindstillinger, og slet midlertidige internetfiler, på generelt fanebladet. Sig ja til at slette alle offline filer.
På sikkerheds fanebladet markerer du "Internet" og klikker Standardniveau.
På Avanceret fanebladet klikker du Gendan standarter.

Klik start | indstilliger | kontrolpanelet. Find Suns java applet og tøm cache'n.

Genstart så og test om det har hjulpet på problemet.
Avatar billede kenneth-eskildsen Nybegynder
10. marts 2005 - 23:20 #4
Det hjalp ikke på nogle af delene...
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
10. marts 2005 - 23:29 #5
Prøv så lige at downloade dette program.
http://www.fbeej.dk/Programmer/iereg.zip
Udpak det og dobbeltklik den udpakkede fil.

Genstart og se om det hjalp.
Hvis ikke må du nok lige prøve at geninstallere Sun's java, hvis ikke du allerede har prøvet det.
Avatar billede kenneth-eskildsen Nybegynder
10. marts 2005 - 23:44 #6
øv, det hjalp desværre heller ikke...
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
10. marts 2005 - 23:59 #7
Så har jeg nok ikke flere bud, desværre.
Avatar billede kenneth-eskildsen Nybegynder
17. oktober 2005 - 16:57 #8
ok.
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. januar 2007 - 20:12 #9
Husk at lukke rigtigt :)