Avatar billede oxygenic Nybegynder
10. marts 2005 - 21:24 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Baldurs Gate I

Hej
Jeg har fået lyst til at spille Baldurs Gate I igen, men jeg er stødt på et meget stort problem. Jeg kan nemlig ikke få lov til at installere det under Windows 2000. Setup'en vil simpelthen ikke gå i gang :'(
Jeg ved ikke hvad problemet kan være, men jeg har læst et sted på nettet, at spillet ikke kunne køre på WindowsXP. Jeg håber ikke det sammme gælder Windows2000, da jeg ikke har lyst til at skifte tilbage til et ældre OS for at kunne afvikle installationen og spillet.
Jeg håber der er en af jer ude i den store verden, der kan hjælpe mig.
Avatar billede oxygenic Nybegynder
10. marts 2005 - 22:23 #1
Jeg tror, at jeg har fundet løsningen.
Jeg satte, for sjov skyld, opløsningen i windows ned til 800x600x32bit. Dette hjalp åbenbart, for nu er jeg i gang med at installere spillet (små 2.5GB).
Næste spørgsmål bliver så, om det vil køre under 2000 :)
Avatar billede triple-x Nybegynder
10. marts 2005 - 22:37 #2
vil da lige tilføje det utrolig gode spil også sagtens kører under XP både 1'eren og 2'eren :)

så jeg er rimlig sikker på det vil kører under 2000 også