Avatar billede klausman Nybegynder
10. marts 2005 - 15:08 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Program til at måle varmen på et grafikkort?

Jeg søger efter et program, der kan aflæse varmen på mit geforce ti-4200 fra MSI. Bundkortet er et asus a7v333!
Avatar billede klausman Nybegynder
10. marts 2005 - 15:09 #1
Hvor varm må chippen blive???
Avatar billede xodeus Novice
10. marts 2005 - 15:13 #2
Hmm Jeg mener nu at Motherboard Monitor godt kan klare det du søger...
http://mbm.livewiredev.com/
Avatar billede klausman Nybegynder
10. marts 2005 - 15:28 #3
Det har jeg så gjort, men kan ikke lige umiddelbart finde nogen gpu temperatur!
Avatar billede ejoergensen Nybegynder
11. marts 2005 - 13:43 #4
everest kan gøre det. www.lavalys.com
Avatar billede klausman Nybegynder
11. marts 2005 - 14:38 #5
Kan det tænkes at mit grafikkort ikke er udstyret med en varmesensor? I everest og de øvrige programmer jeg har prøvet - speedfan og motherboard monitor er der ikke angivet nogen temperaturer. Eller kigger jeg ikke de rigtige steder. I everest under pc>sensorer angives temperaturer men ingen gpu temp.
Avatar billede che0ps Nybegynder
12. marts 2005 - 15:55 #6
Det er mest nye grafikkort der er udstyret med en.. mig GF2 eller GF4 havde ikke, har kun set mit nye 6800GT med det, så det er derfor du ikke kan finde det.. men hvis dit motherboard er det okay et burde der være et extra stik til at sætte en temp fæler i og den kan du så lede hen på dit gfx for at kunne fælge det der. men ikke alle MB's der har sån et extra stik..
Avatar billede klausman Nybegynder
14. marts 2005 - 20:59 #7
Mit grafikkort har jo et par år bag sig - så må tiden jo vise om den passive køler jeg har monteret virker :-)
Avatar billede che0ps Nybegynder
15. marts 2005 - 00:06 #8
hehe.. burde nok kunne virke, det ene af de GF4SE 128ram jeg har liggende er meed passiv, og det køre skam fint nok..
Avatar billede klausman Nybegynder
30. marts 2005 - 09:25 #9
Jeg fik jo ikke løst mit "problem", hvis i ligger et svar, så deler jeg point ud og får lukket spm.
Avatar billede klausman Nybegynder
04. april 2005 - 14:27 #10
lukket