Avatar billede axkris Nybegynder
10. marts 2005 - 10:49 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke oprette subdomæner

Hej alle

Jeg kan ikke få mine subdomæner til at virke... og jeg gør det præcis på samme måde, som ved en anden server jeg har. De smider blot folk til en fejl side. Mine domæner virker fint... og jeg kan også sagtens lave en www.mitdomæne.dk eller mitdomæne.dk ... men ikke en ww.mitdomæne.dk ... bare for at illustere problemet.

Hvad gør jeg galt? Har det som sagt kørende fint på en anden server, så jeg ved ikke, hvad forskellen skulle være.
Avatar billede kenp Novice
10. marts 2005 - 12:39 #1
Hvilke system køre den på? 2003 server, windows 2000 server elelr?
Avatar billede axkris Nybegynder
10. marts 2005 - 12:45 #2
Avatar billede kenp Novice
10. marts 2005 - 12:50 #3
Du har været inde og sætte det ind i hostheader ikke..
Avatar billede axkris Nybegynder
10. marts 2005 - 12:58 #4
jo
Avatar billede axkris Nybegynder
08. april 2005 - 10:52 #5
Fejlen er fundet - det var fordi at jeg ikke skreve "*", men blot havde skrevet "www." i min dns-zone. Med * fanger den alt og så er man fri for at skulle sidde op oprette det i dns-zonen.