Avatar billede rolf.w Nybegynder
09. marts 2005 - 16:53 Der er 8 kommentarer

Simpel Tagwall

Hej jeg mangler en meget meget simpel tagwall.
den skal kunne vise:

Navn
Beskeden
Dato/tid beskeden er blevet oprettet.

  !!  Ingen smiley's !!

Jeg er meget dum til mySQL, har aldrig prøvet det.
derfor er der 200 point, til den som kan hjælpe mig igennem det.
Avatar billede ravsted-dk Nybegynder
09. marts 2005 - 17:17 #1
Avatar billede rolf.w Nybegynder
09. marts 2005 - 18:12 #2
virker ikke.... http://www.rolfw.dk/tag/tagwall.php

Skal jeg angive en adgangskode til "den" tabel... eller er det min alm. kode til phpmyadmin..?
jeg har webhotel hos B-one... hvis du kan bruge det til noget..
Avatar billede rolf.w Nybegynder
09. marts 2005 - 18:17 #3
Så virker det..!  Takker
200 point til dig!
Avatar billede rolf.w Nybegynder
09. marts 2005 - 19:13 #4
nu skriver den "No Database Selected"  http://www.rolfw.dk/tag/tagwall.php
Avatar billede futte850 Nybegynder
11. marts 2005 - 19:18 #5
du behøver en mysql database for at få det til at virke!!!!Har du det eller????
Avatar billede futte850 Nybegynder
11. marts 2005 - 19:19 #6
For hvis du bare har det så skal jeg nok hjælpe dig igennem!
Avatar billede futte850 Nybegynder
11. marts 2005 - 19:20 #7
Skal nok op og spise, men du skriver bare!! så svare jeg tilbage lidt senere
Avatar billede rolf.w Nybegynder
12. marts 2005 - 13:53 #8
Hej... ja jeg har en database... men det ser ikke ud som om at den virker...
Du kan jo prøve at downloade den her.. http://karstens-data.dk/tagwall.rar og læse readme filen... jeg har gjordt som det stod der...