Avatar billede redzoner Nybegynder
09. marts 2005 - 16:35 Der er 5 kommentarer
Avatar billede redzoner Nybegynder
09. marts 2005 - 16:35 #1
Og så om andre har prøvet at købe over dette website før?
Avatar billede AnyFellow Mester
09. marts 2005 - 16:43 #2
Umiddelbart er du ikke sikker på at få danske undertekster, med mindre det specifikt står nævnt. Regionskode 2 er ikke nødvendigvis med danske tekster.

Jeg handler ofte hos cd-wow og har ikke noget som helst negativt at sige om dem.
Varene kommer hurtigt og er 100% i orden.
Avatar billede the_email Nybegynder
09. marts 2005 - 16:44 #3
Jeg har købt CDer der i snart et år, og det virker som det skal.
Der går en 7-10 dage før varen når frem som de også siger på siden.

Jeg vil da tro at du får danske undertekster med. Det skulle da være sært hvis de kun lægger danske undertekster på dem som bliver sendt til Danmark. Efter som selve underteksts-filen fylder en 2-3 MB

/TheEmail
Avatar billede redzoner Nybegynder
09. marts 2005 - 17:19 #4
Tak for jeres svar, og lige et spørgsmål til.

Hvis varen er Region: 3  (South Asia) eller Region: 1  (USA/Canada), er det så muligt at bestille dem alligevel?

I kan begge smide et svar :)
Avatar billede redzoner Nybegynder
09. marts 2005 - 18:33 #5
Det er kun min far der har muligheden for at købe dem, med et visa kort, men han er meget skeptisk over for det. Han tror nemlig det er ulovlige piratkopierer.
Kan det f.eks. være rigtigt at "Saw", som lige er kommet i biograferne, allerede kan købes på DVD. Eller er det bare i Danmark?