Avatar billede meelby Nybegynder
09. marts 2005 - 16:09 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

document.getElementById(id)

Jeg vil gerne have videofilmene til at skifte når man trykker på et navn, men det ser ud til at document.getElementById(id)=0 ? - Er der nogen der kan hjælpe?

<html><head><TITLE>Video test</TITLE>
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="file:///D:/WebSite/Include/edta.css">
<META HTTP-EQUIV="pragma" CONTENT="no-cache">
<META HTTP-EQUIV="Cache-Control" CONTENT="no-store">
<script language=javascript>
function VideoVis(id, video){document.getElementById(id).VALUE = video;}
</script>
</head>
<BODY topMargin='0' bottommargin='0' rightmargin='0' background='../images/Graa_20X20.gif'  style="OVERFLOW-Y: hidden; OVERFLOW-X: hidden">
<table border='0' height="100%" width="100%" cellspacing='0' cellpadding='0'>
    <tr>
        <td style="BORDER-right: #0a00b0 1px solid" valign="top" height="300px" width="300px" align='middle'>
            <OBJECT class=inputsog codeBase='http://www.apple.com/qtactivex/qtplugin.cab' height='198' width='245' classid='clsid:02BF25D5-8C17-4B23-BC80-D3488ABDDC6B'>
            <PARAM id="VideoID" name="SRC" VALUE='XX.mov'>
            <PARAM name="AUTOPLAY" VALUE="true">
            <PARAM name="CONTROLLER" VALUE="true">
      <EMBED id="VideoID1"  bgcolor='#D7D7D7' correction='full' class='inputsog' SRC='XX.mov' WIDTH='150' EIGHT='100' AUTOPLAY='true' CONTROLLER='true' PLUGINSPAGE='http://www.apple.com/quicktime/download/'></EMBED>
        </OBJECT>
        </td>
        <td height="1" valign="center" align="middle">
      <table width="90%" class='inputsog' border='0' cellspacing='0' cellpadding='0'>
            <tr><td><h1>Vælg video</h1></td></tr>
            <tr><td style="BORDER-BOTTOM: #0a00b0 1px solid" ><b>Patient beretninger</b></td></tr>
            <tr><td bgcolor="#FFFF99"  onclick="VideoVis('video/BentPetersenWeb.mov')" style="CURSOR: hand;">01. Bent Pedersen</td></tr>
            <tr><td bgcolor="#FFFFCC" bgcolor="#FFFF99" onclick="VideoVis('video/HolkerLundbergHansenWeb.mov')" style="CURSOR: hand;">02. Holger Lundberg Hansen</td></tr>
      </table>
        </td>
    </tr>
</table>
</BODY></html>
Avatar billede olebole Juniormester
09. marts 2005 - 16:20 #1
<ole>

onclick="VideoVis('VideoID','video/BentPetersenWeb.mov')"

- og mon ikke, du så skal flytte din id fra:
  <PARAM id="VideoID" name="SRC" VALUE='XX.mov'>
- til dit object-element:
  <OBJECT id="VideoID" class=inputsog .... osv ....>

/mvh
</bole>
Avatar billede meelby Nybegynder
09. marts 2005 - 17:32 #2
Hej Olebole
Næ, det var ikke kun det, der sker intet!
Avatar billede meelby Nybegynder
20. december 2005 - 16:51 #3
Lukker