Avatar billede club-p Nybegynder
09. marts 2005 - 11:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Årsbøger på gyminasier

Hej
Jeg skal bruge årsbøger fra gyminasier i københavns området. Men har ingen ide tilhvordan jeg kan skaffe dem. Har i nogle ideer. Eventuelt på deres hjemmesider eller ligne. Nogle gode ideer til hvordan jeg får fat i gyminasie årsbøger
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
09. marts 2005 - 12:29 #1
Må man have lov at spørge, hvad du vil bruge dem til?
Avatar billede texas2 Nybegynder
09. marts 2005 - 13:15 #2
Han skal vel ligge og rive den af mens han ser på de søde gymnasiepiger :-)
Avatar billede mranders Nybegynder
09. marts 2005 - 20:09 #3
tror den eneste måde er at finde nogen elever der vil af med deres eller kontakte gymnasiet, tror ikke der er mange der lægger dem på nettet
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
09. marts 2005 - 20:16 #4
Nej, jeg håber da heller ikke de bare er til fri afhentning nogen som helst steder - står der ikke både navn og adresse på hver person, inkl. billede? Bøgerne gives da forhåbentligt kun til de personer, som selv er med i bøgerne.
Avatar billede club-p Nybegynder
14. marts 2005 - 11:59 #5
lukker