Avatar billede nitz Nybegynder
08. marts 2005 - 11:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Aspimage komponent

Jeg har prøvet at installere Aspimage på min personal webserver (win XP), og kørt regsvr32.exe på c:\inetpub\wwwroot\AspImage\aspimage.dll.

Problemet er at det ikke virker overhovedet, har jeg lagt det forkert eller har I nogen anelse om hvad jeg ellers har gjort galt?

Med venlig hilsen

Tommy
Avatar billede moejensen Nybegynder
09. marts 2005 - 19:09 #1
Jeg mener at aspimage.dll skal ligge i mappen. C:\windows\system32\ - men jeg er ikke helt sikker.

Hvad får du af fejl, når du prøver at køre et script der bruger komponentet?
Avatar billede nitz Nybegynder
10. marts 2005 - 10:32 #2
Jeg får ikke nogen decideret fejl, andet end at istedet for billede, så kommer det lille røde X.

Jeg har prøvet at smide filen deroveri, og køre regsvr på den, men det har ikke hjulpet..

Håber du (eller en anden) har et forslag til hvad det kan være, for det er da godt nok dræbende det her heh.

hilsener

Tommy
Avatar billede moejensen Nybegynder
10. marts 2005 - 10:58 #3
bruger du ASPImage til at vise billeder?

Kan du vise den kode du bruger?
Avatar billede nitz Nybegynder
19. december 2005 - 05:19 #4
Hej moejensen,

Jeg beklager den helt sindssyge ventetid, men det er længe siden jeg har været logget ind. du havde ret i at filen skulle ligge der, jeg havde så åbenbart bare krydret problemet med en stavefejl i mit script, så efter lidt korrektur, så var det hele i orden :) tak for hjælpen!

Tommy