Avatar billede draco Nybegynder
25. oktober 1999 - 12:05 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Poledit - hvordan?

Kan man på en Win98 maskine med forskellige brugerprofiler redigere de
forskellige profilers rettigheder med Poledit?

Jeg har forsøgt mig med at lave en config.pol fil i Poledit men hvor
skal den evt. gemmes henne? Er det kun muligt på et netværk?

Jeg kan godt redigere alle brugere med Poledit via Åben Registreringsdatabase, men jeg vil godt sætte individuelle rettigheder op.
Avatar billede tan Nybegynder
28. oktober 1999 - 11:16 #1
Dette skal gøres på hver maskine.

Gå ind i Policy Editor og åbn registry. Vælg Local Computer og gå ind under Network/System Policies Update og aktiver Remote Update.

Sæt den til manual update, og angiv stien til din config.pol fil
Avatar billede draco Nybegynder
28. oktober 1999 - 12:20 #2
Mange tak for oplysningen.
Det var rart at du kunne hjælpe.
150 point på vej til dig tan.

Jeg har et lille problem mere i forlængelse heraf.
Nu kan jeg så opsætte rettigheder for de enkelte brugere, undtagen en!

Hvor sættes rettighederne for den "bruger" der kommer på systemet
ved at taste ESC ? Jeg synes ikke Standardbruger har nogen effekt.