Avatar billede kakke Nybegynder
08. marts 2005 - 09:11 Der er 14 kommentarer

Php på webhotel

Jeg søger en som kan installere noget php på mit webhotel samt sætte det op........Der gives 200 point.
Avatar billede hammerhead Nybegynder
08. marts 2005 - 09:14 #1
Hvad skal du have sat op?
Avatar billede kakke Nybegynder
08. marts 2005 - 09:15 #2
Det kan være www.phpbb.com eller andet cms. Jeg skal bruge diskussionsforums, chat, dokument opload og download. oprettelse af grupper, medlemsoversigter, indhold beskyttet af login.

Medlemskab skal oprettes gerne sådan at der ved at man får en invitation pr mail. Det er nemlig ikke alle som skal kunne være medlem. Desuden er oprettelse af mailinglister vigtigt. Gerne sådan at der kan være flere mailinglister
Avatar billede kakke Nybegynder
08. marts 2005 - 09:17 #3
enden webthings eller andet program f.eks phpbb.com som jeg har fået andbefalet . Så Jeg søger det bedste pt med mange muligheder for indhold og funktioner og opsætning. Jeg kan ikke selv finde ud af at installere det på webohtoel og sætte det op....Jeg skal nemlig bygge et forum/ community på mit websted
Avatar billede areon Nybegynder
08. marts 2005 - 09:35 #4
Efterspørger du her installation af PHP programmer til DIT webhotel??? Eller vil du have en til at sætte et OS system op for dig?
Avatar billede kakke Nybegynder
08. marts 2005 - 10:00 #5
jeg ved ikke hvad f.eks phpbb.com eller phpwebthings kaldes for ? om det er et OS system, CMS eller bare et php program. Jeg søger en som kan ligge et sådant på mit webhotel og som kan hjælpe med at de funktioner jeg søger bliver sat op.
Avatar billede kakke Nybegynder
08. marts 2005 - 10:04 #6
Phpwebthings findes på http://www.labgab.com/news.php?cod=36
Avatar billede areon Nybegynder
08. marts 2005 - 10:08 #7
Vil da lige oplyse dig at det er et "enormt" arbejde, og er ikke sikker på at du får held med at få nogen til at lave det for dig for 200points (eller Points generelt).

Men held og lykke med det..
Avatar billede kakke Nybegynder
08. marts 2005 - 10:11 #8
Der må da være en som kan hjælpe? f.eks ved jeg at som www.soulportal.dk ikke har været vanskelig at sætte op . Det tog ganske kort tid i flg dem jeg har talt med. Jeg ved bare ikke hvordan man gør. Hvis først programmet er på mit webhotel kan jeg også selv kigge på  det.
Avatar billede hammerhead Nybegynder
08. marts 2005 - 10:18 #9
Det er såmænd ikke installationen af forummet der tager tid, det sker næsten helt automatisk, men det er tilpasningen og tilføjelse af eventuelle udvidelser og lignende.

Jeg har ikke set på hvilket der bedst opfylder dit behov, men installere det du vælger kan jeg godt hjælpe med. Det er så noget vi skal lave uden for eksperten, da jeg skal bruge dine webhoteloplysninger.

Der må ikke gives point for løsninger uden om eksperten.
Avatar billede kakke Nybegynder
08. marts 2005 - 10:30 #10
ok - jeg vil naturligvis gerne overholde ekspertens regler. Da jeg glad for eksperten. Så jeg må se at få installeret noget. Er der nogen som kan installere for mig?

Og så må du gerne ( hamerhead) kontakte mig uden om eksperten.dk på carsten@kudskjensen.dk
Avatar billede kakke Nybegynder
10. marts 2005 - 21:28 #11
hammerhead lav lige et svar. Har skrevet til dig i forum og sendt nogle mails med spørgsmål...
ps min mail har problemmer her til aften
Avatar billede hammerhead Nybegynder
10. marts 2005 - 22:10 #12
Ok, for jeg har svaret på dine mails.
Avatar billede kakke Nybegynder
11. marts 2005 - 00:42 #13
oki. nu kan jeg læse mails igen. ja instalere gerne forside
Avatar billede kakke Nybegynder
01. april 2005 - 08:24 #14
hammerhead - kan du fortsat hjælpe mig ? skriv til mig på mail carsten@kudskjensen.dk