Avatar billede darkwing Nybegynder
07. marts 2005 - 16:04 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Small business 2003

udstyr:
Small business server 2003, med to klienter der begge kører xp sp2.

Problem(er):

1.
når jeg fra en bærbar pc, prøver at connecte til en af klient pc'erne (via programmet connection manager) får jeg fejl 800.
problemet opstår ligegyldigt om jeg gør det ude fra, eller lokalt.

2.
på webinterfacet virker hverken
'Connect to Server Desktops' eller 'Connect to Client Desktops'.
den siger blot at de computere jeg prøver at forbinde til ikke har remote connection sat til... hvad er problemet her? (det skal dog siges at dette problem kun opstår når jeg prøver at connecte udefra, jeg kan godt connecte lokalt)

3.
er der en måde jeg kan tillade Ip'er at connecte?
Avatar billede darkwing Nybegynder
08. marts 2005 - 15:28 #1
ikke meget hjælp at hente :/
Avatar billede mr.d Nybegynder
04. november 2007 - 22:01 #2
Er det remote desktop og/ellet terminal service?
Avatar billede marky_dk Nybegynder
04. november 2007 - 22:11 #3
mr.d håber at brugeren har fået løst sit problem siden 2005.....
Avatar billede mr.d Nybegynder
04. november 2007 - 22:19 #4
He he..... havede jeg slet ikke set, sad lige og var ved at ryde op i mine ubesvarede og faldt lige over nogle ikke afslttede spm.