Avatar billede roneklint Nybegynder
07. marts 2005 - 13:01 Der er 4 kommentarer

Installation af RedHat

Jeg har fået downloaded de 3 CD'er med RedHat Linux og er nu igang med at installere dem.

Når jeg har været alle CD'er igennem og den skal til at konfigurere systemet fryser min computer.. Det lydder somom den slår harddisken fra lige før det sker..

Jeg har nu prøvet at starte forfra 3 gange og det samme sker hver gang.. Kan det være en fejl på CD'en?

Håber der er nogen der kan hjælpe mig..
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2005 - 14:35 #1
Hvis din installation forløb tilfredstillende er det sikkert noget af dit hardware der er problemer med
Avatar billede roneklint Nybegynder
07. marts 2005 - 16:40 #2
Underligt at den gør det samme sted i installationen hver gang.. Har ikke haft den slags problemer før..
Avatar billede roneklint Nybegynder
07. marts 2005 - 17:30 #3
Hmm.. alle gode gange 5.. Virker nu..
Avatar billede ilithanos Nybegynder
10. marts 2005 - 11:06 #4
hvis det virker nu var det måske en god idé at lukke dit spg ?