Avatar billede mick Nybegynder
07. marts 2005 - 09:58 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Webdesigner søges til mindre opgave

Jeg søger en webdesigner som kan hjælpe mig med en mindre opgave til en rimelig penge (kontant betaling).

Jeg skal have lavet to webside-skabeloner som jeg selv kan fylde indhold i. Opbygningen af de to sider er klar, din opgave bliver at føre denne skitse ud i livet i form af en HTML og CSS fil, naturligvis så det ser lækkert ud :-)

Spørgsmål og eventuelle tilbud kan stilles her eller sendes på email til mick@gps.no
Avatar billede areon Nybegynder
07. marts 2005 - 10:41 #1
Sendt
Avatar billede moskjaer Nybegynder
07. marts 2005 - 11:17 #2
Har sendt en mail. Se referencer på www.moskjaer.dk
Avatar billede weblex Nybegynder
07. marts 2005 - 15:58 #3
Jeg har også sendt dig en mail :o)
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
07. marts 2005 - 19:16 #4
send en mail til rasmusvj@hotmail.com

Jeg kan 100% klare din opgave, hurtigt, nemt og billigt.. har meget erfaring med det.
Avatar billede fez0 Nybegynder
08. marts 2005 - 20:37 #5
mail til info@designsbyfez.com - får det til at se rigtigt lækkert ud til næsten ingen penge :)
Avatar billede supergejl Nybegynder
31. marts 2005 - 22:06 #6
Har netop sendt dig en mail. Mere info: www.gejl.net