Avatar billede jannikf Nybegynder
06. marts 2005 - 23:51 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Nystartet med CSS, men hvad med designet?

Jeg er nu gået i gang med at lære at kode hjemmesider vha. CSS, og indtil videre går det da også ok, men designet jeg bruger som playground synes jeg der er et eller andet i vejen med.

Enten er det farverne eller også? Ja, ved det faktisk ikke, men hvad siger i til det? Hvad skal ændres?

http://jblog.dk/design/

15p for hvert svar.
Avatar billede jannikf Nybegynder
06. marts 2005 - 23:51 #1
Ikke mig der har lavet billeder og det skal heller ikke være der sådan normalt.
Avatar billede doggy82 Praktikant
07. marts 2005 - 00:09 #2
Hmm den orange der er ikke så god...
Hvad med at lave det hele i gråtoner? måske :)
Se forresten lige det her:
http://www.lassefernov.dk/exp/center.htm
Avatar billede domaz.dk Novice
08. marts 2005 - 00:06 #3
hmm... jeg kan ikk læse menuen, så må gætte mig frem...
syns os toppen mangler, eller toppen ser ikk færdig gjort ud...
Avatar billede jona0497 Nybegynder
14. marts 2005 - 21:36 #4
Uh det er lige mig.. Lidt tomt, men lækkert og enkelt :)
Avatar billede jannikf Nybegynder
14. marts 2005 - 22:15 #5
Jamen det lyder da meget fint. Mht. den css side, ja så virker det stadig ikke. Dog indrømmer jeg at jeg ikke har gennemtestet alle mulighederne med CSS endnu, så det skal nok lykkes.

Domaz.dk: Det er kun selve /design/ roden som egentligt var ment til at blive bedømt her, men det er da fint at du også tar selve hovedsiden med. Jeg har lavet så jeg kan skifte mellem 4 forskellige templates og kan tænke mig frem til at du nok ikke har synes om template 1 med den brune og blå farve.

jonas0497: tomheden varer ikke evigt. Jeg lover at der snart vil komme masser af forskellige links og afprøvelser af på forsiden, men sådan som det er nu, så har jeg bare ikke tid til det, men det skal nok komme.
Avatar billede jannikf Nybegynder
18. juni 2005 - 02:13 #6
Lukker