Avatar billede j4anus Nybegynder
06. marts 2005 - 22:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

OpenGL problemer

Ahh - jeg har lige fundet Jedi Knights, Jedi Academy frem - da jeg installerede det, og ville spille det (sjovt nok) fik jeg følgende meddelse fra console: "GLW_StartOpenGL() - could not load OpenGL subsystem".

Jeg har installeret den nyeste update og alt det der. Nogen der har en genial idé til hvad jeg kan gøre?
Avatar billede gl.k. Nybegynder
07. marts 2005 - 09:57 #1
Hvilket grafikkort/ hvilken grafikdriver version. Check så lige min. requirements om spillet kræver DX9 installeret.
Avatar billede j4anus Nybegynder
07. marts 2005 - 15:58 #2
jeg har DX9c - jeg har spillet, spillet før med samme grafikkkort - så antager det er godt nok (: - jeg kan ikke finde en driver til. Det er radeon 7200 APG, hvis i kan finde driverne til det , ville jeg være super glad ;D
Avatar billede j4anus Nybegynder
28. marts 2005 - 22:44 #3
lige meget