Avatar billede teddybear Nybegynder
06. marts 2005 - 20:49 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Problemer med tv-kort

Jeg er ejer af et pinnacle pctv rave.
Det virker udmærket, men når jeg prøver at optage noget, er der ingen lyd på bagefter. Der er lyd på normalt og mens jeg optager. Jeg har prøvet at optage video over på computeren, igen uden lyd. Jeg har også prøvet at overføre via windows movie maker, men heller ikke her er der nogen lyd. Hvad kan der være galt?
Avatar billede the_king Nybegynder
07. marts 2005 - 12:39 #1
Du skal gå i dine lydinstilling og vælge at du vil opdage fra din "line in" og ikke din "microfon" som der nok er sat flueben ved. så burde det virke
Avatar billede teddybear Nybegynder
19. november 2006 - 17:03 #2
hmm... virkede ikke.. ;-( og efter som der ikke er kommet andre henvendelser, lukker jeg nu spørgsmålet...