Avatar billede jungy-doh Nybegynder
05. marts 2005 - 20:45 Der er 6 kommentarer

Valg af CD printer

Jeg har overvejet at købe mig en cdprinter, men jeg ved ikke hvorfor en jeg skal vælge.
Samtidig ville jeg også gerne have mulighed for at se kvaliteten af printet, da jeg vil have en god udskiftkvalitet.
Så links til sådan nogle steder er meget velkomne :)

På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede bufferzone Praktikant
05. marts 2005 - 21:21 #1
Min søster har eget firma der laver bl.a CD og DVD kopiering. Nåe de laver fuld print på CD eller DVD skiver anvender de epson printere. Disse giver den bedste kvalitet i forhold til pris, bl fordi de har separate patroner til grundfarverne. Hun har et helt rag med Epson Stylus 950 Photo og de laver fine prints på CD og DVD
Avatar billede jungy-doh Nybegynder
05. marts 2005 - 21:31 #2
ok. Men jeg vil gerne se hvordan printet ser ud inden jeg beslutter mig.
Nogen som har et link til et sted hvor man kan se det?
Avatar billede bufferzone Praktikant
05. marts 2005 - 21:40 #3
Du kan jo ikke se et skærmbilled af en udskrivning, det vil altid kunne lavet så det ser godt ud, du er nødt til at se en udprintning fra printeren for at kunne bedømme kvaliteten, ellers kunne du jo tage et billed at en udprintning fra en epson og skrive ud på en HP, det har ingen mening.

Se printeren i drift ved en forhandler. Jeg er faktisk ikke sikker på at du kan købe epson 950 mere, men der er kommet en nyere afløser der skriver lidt flottere
Avatar billede bufferzone Praktikant
05. marts 2005 - 21:41 #4
Avatar billede jungy-doh Nybegynder
05. marts 2005 - 21:44 #5
Ved du hvad afløseren hedder?
Avatar billede bufferzone Praktikant
05. marts 2005 - 21:55 #6
Hmmmm

kan være 960 http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B00006FXBE/002-7801114-3768018?v=glance

eller R200
http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B0001FDPZ6/002-7801114-3768018?v=glance

Epson Stylus Photo R300M er som jeg forstår den mest til farvebilleder, men kan også printe flotte CD'ere

Epson Stylus Photo 2200 til fotoprint i A3, men kan igen også CD'ere