Avatar billede mandunderbord Nybegynder
05. marts 2005 - 15:51 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Mandunderbord.dk

Hej alle eksperter.
Jeg har i lang tid knoklet med mit nye design på
http://www.mandunderbord.dk.
Jeg vil lige gøre opmærksom på at det indtil videre kun er et billede der er lagt ud.
M.V.H Mandunderbord
Avatar billede leif Seniormester
05. marts 2005 - 15:54 #1
Din toning fra Hvid til Grå gør det svært at læse det øverste i boksene.

Hvad er det formålet med siden ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. marts 2005 - 15:54 #2
Teksten under "Hvad er mandunderbord.dk" er meget utydelig idet baggrunden er for lys.
Ellers har jeg intet at kritisere - godt  valg af farver.
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. marts 2005 - 15:55 #3
leif> hvis du læser, finder du ud af hvad formålet med siden er ;)
Avatar billede triple-x Nybegynder
05. marts 2005 - 15:56 #4
lidt for orange/gråt

Nu ved jeg ikke hva siden skal bruges til men for mig er der lidt for mange fancy i efekter.

Og så ellers samme problem som leif, svært at læse hva der står øverst i boksene
Avatar billede mandunderbord Nybegynder
05. marts 2005 - 15:58 #5
Ja det er noget der skal rettes.
Siden er lavet til lidt af hvert med computerting.
M.V.H. Mandunderbord
Avatar billede triple-x Nybegynder
05. marts 2005 - 15:59 #6
og så ville en centrering af designet gøre underværker, men går jeg ud fra kommer når du får lavet det hele om til html
Avatar billede mandunderbord Nybegynder
05. marts 2005 - 16:00 #7
Ja det er også noget jeg skal have lavet når det bliver lavet om.
Avatar billede mandunderbord Nybegynder
05. marts 2005 - 16:05 #8
Så har jeg rettet teksfarven men spørgsmålet er om teksten bliver for mørk?
Avatar billede triple-x Nybegynder
05. marts 2005 - 16:08 #9
jeg tror enten skal du lave baggrunden lysere, og ha sort skrift ellers skal du lave mørkere baggrund ( specielt i topppen ) og have en hvid skift.
Avatar billede mandunderbord Nybegynder
05. marts 2005 - 16:09 #10
Okay det er noget jeg vil lege lidt med :D
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
05. marts 2005 - 23:59 #11
En side detalje: ASP = Active Server Pages, og ikke Advanced Server Pages
Avatar billede plazm Nybegynder
08. marts 2005 - 23:00 #12
Det er uhyre stort, eller er det bare mig ? Ved 800x600 fylder et to skærmbilleder, ved ikke om det er optimalt, desuden syntes jeg at teksten er belastende at læse når det er hvis på farve, men det er vel bare min mening
Avatar billede mandunderbord Nybegynder
01. november 2005 - 18:49 #13
Lukker ellers tak for hjælpen