Avatar billede tulang Nybegynder
05. marts 2005 - 15:05 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

W-Lan kontra IEEE 802.11b

Jeg står og skal købe en PDA som jeg bl.a. kan gå på mit eget trådløse netværk med. Nu er mit spørgsmål: Skal jeg gå efter W-lan eller IEEE 802.11b og er der overhovedet nogen forskel eller sammenhæng mellem de to ????????????? HJÆLP mig derude :-)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
05. marts 2005 - 15:12 #1
W-lan er en generel betegnelse og dækker blot for trådløst netværk.
Om det er 11 mbit (IEEE 802.11b) eller 54 mbit (IEEE 802.11g) fortæller betegnelsen intet om, men da den er bagudkompatibel er det også underordnet.

Så ligegyldigt om du køber det ene eller andet vil den kunne forbinde til en standart trådløs router.
Avatar billede tulang Nybegynder
05. marts 2005 - 15:16 #2
Super godt og hurtigt svar du har reddet min dag tusind tak
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
05. marts 2005 - 15:19 #3
Velbekomme, jeg lægger så et svar ..
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
05. marts 2005 - 15:21 #4
Du synes ikke svaret var point værd ?
Avatar billede tulang Nybegynder
05. marts 2005 - 15:21 #5
Jeg prøver lige at finde ud af hvad jeg skal gøre . Det er første gang at jeg er herinde
Avatar billede tulang Nybegynder
05. marts 2005 - 15:24 #6
Hvad skal jeg trykke på for at du får dine velfortjente point???
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
05. marts 2005 - 15:24 #7
Ok *s*

Du kan rette op på det således:

Opret et nyt spørgsmål med
titlen: "Point til tonnybrandt"
point: 60
og indholdet: Ref: http://www.eksperten.dk/spm/597132