Avatar billede chruker Nybegynder
26. marts 2001 - 13:54 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

En lille forbedring

Jeg har et mini forslag til forbedring.
Det er om svar & kommentar radio knapperne forneden på alle spørgsmål. Jeg vil gerne foreslå at man klikke på selve teksten ud for hver radio knap.

Det kan gøres ved at putte et <LABEL> tag rundt om teksten.

<INPUT ID=\"respons_kommentar\" ... ><LABEL FOR=\"respons_kommentar\">Kommentar</LABEL>
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
26. marts 2001 - 14:28 #1
det synes jeg er en god ide :-)
Avatar billede chruker Nybegynder
26. marts 2001 - 16:41 #2
DO:H !!! Jeg troede lige at advanceret på accepter knappen...  Hvad med at omdøbe den nu vi er igang :-)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
26. marts 2001 - 18:04 #3
huh ?
Avatar billede chruker Nybegynder
26. marts 2001 - 20:35 #4
Jeg kom bare til at accepterer dit svar fordi jeg troede at der stod avanceret på knappen.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
27. marts 2001 - 00:13 #5
Nåå .. *G* så var det godt det ikke var et spm. til 1000 point *G*
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
27. marts 2001 - 11:31 #6
Hvorfor er det bedre ?
Avatar billede chruker Nybegynder
27. marts 2001 - 22:40 #7
Hvis du tænker på mit forslag, så er det lidt lettere at ramme hele teksten \"Kommentar\" i stedet for at ramme den lille cirkel.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
28. marts 2001 - 16:06 #8
chruker:> virker \"ID\" og <label></label> ikke kun på IE 4+ og NS 6+ ?
Avatar billede chruker Nybegynder
28. marts 2001 - 18:11 #9
Jo, det tror jeg nok, men det er en del af HTML 4 og når det nu virker i IE 4+, som en hulens masse bruger, så vil det komme en del til gavn.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
28. marts 2001 - 20:18 #10
chruker:> tjae .. hvis ikke de har nogen negativ betydning for NS så synes jeg også det er en god ide (det synes jeg alligevel *GG*, men det synes admins nok ikke ..)
Avatar billede chruker Nybegynder
28. marts 2001 - 22:10 #11
NS burde bare ignorere tags som den ikke kender ?
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
28. marts 2001 - 23:45 #12
Med NS er der ikke nogle \"den burde\" *GG*
Det gør den vist også ...