Avatar billede togsverd1985 Praktikant
04. marts 2005 - 20:07 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Logo til pokerfriends.dk

Hejsa jeg er ved at lave en pokerside, pokerfriends.dk og jeg skal bruge et logo til siden og til produktion af t-shirts. Jeg har desværre ikke selv tid til at ligge og lege med det så jeg vil høre om der ikke er en photoshophaj der lige kan klare det på et øjeblik -

Det jeg har i tankerne er: pokerfriends.dk skrevet med en font ala den der anvendes til musikprogrammet "boogie" ( meget bred blød font). Farverne skal være reggae-agtige og have en sort outline og bogstaverne kaster en skygge. "o"'et i pokerfriends skal være en Jeton ( som evt. er hul?) eller også skal punktum'et i .dk være en jeton.

Jeg er villig til at betale i hvert fald 500kr hvis jeg kan få sådan et logo hurtigt ( men vi kan altid diskutere hvordan og hvorledes).

Håber i vil hjælpe til og tjek siden i fremtiden :)

/Tox
Avatar billede cpufan Juniormester
04. marts 2005 - 20:11 #1
jeg er frisk på et forslag
Avatar billede triple-x Nybegynder
04. marts 2005 - 20:28 #2
et hurtig udkast der kan arbejdes videre på

www.designstroke.dk/pokerfriends.jpg
Avatar billede triple-x Nybegynder
04. marts 2005 - 20:33 #3
og så lige en med en lille smule blødere skrift ( kender ikke boogies skrift )

www.designstroke.dk/pokerfriends2.jpg
Avatar billede togsverd1985 Praktikant
04. marts 2005 - 20:40 #4
hej triplex -

Skrifttypen skal være meget bredere, fed og sammenpresset og samtidig simpel - jeg kunne desværre ikke finde hele boogies logo på dr's hjemmeside men prøv at tjekke øverste venstre hjørne her http://www.dr.dk/skum/boogie/ - der kan du se B'et skrevet med den type skrift jeg er interesseret i :)

Der skal desuden ikke være bevel & emboss og pokerchip'en skal helst fylde lidt mere i scenariet og være lavet i noget 3dmax hvis det er muligt for jeg vil gerne ha den ser lidt mere lækker ud.

keep it comin!

/Tox
Avatar billede triple-x Nybegynder
04. marts 2005 - 20:42 #5
jep var også mere for at få noget alle kunne arbejde udfra, nu kom du jo med en del flere informationer end i spørgsmålet ;)
Avatar billede togsverd1985 Praktikant
04. marts 2005 - 20:44 #6
yup det er helt fair - det er svært at læse hvad en anden tænker på så vi ta'r det ét skridt ad gangen :)
Avatar billede triple-x Nybegynder
04. marts 2005 - 20:46 #7
hvis jeg skal give dig et godt tip så luk her og smid spørgsmålet ind i opgaver - grafiske opgaver

denne kategori kan nemlig ikke ses af alle brugere, kun dem der abonere på den. ( rod i ekspertens kategorisystem )

Og da jeg desærre ikke har tid de næste par timer iaften, så kan du riskere at der ik kommer andre bud

så smid et svar og tag selv point, opret en tråd i den anden kategori, og smid et link her til den ny oprettede tråd.
Avatar billede togsverd1985 Praktikant
04. marts 2005 - 20:46 #8
ok det vil jeg så gøre!
Avatar billede weblex Nybegynder
04. marts 2005 - 20:46 #9
Avatar billede togsverd1985 Praktikant
04. marts 2005 - 20:48 #10
ælkjh
Avatar billede togsverd1985 Praktikant
04. marts 2005 - 20:49 #11
jamen alle er velkomne - nu ligger den under bannere/logo i grafiske opgaver så tar vi den derfra :)
Avatar billede triple-x Nybegynder
04. marts 2005 - 20:52 #12
http://www.eksperten.dk/spm/596981 smider lige linket her også :)

held og lykke med dit logo