Avatar billede cl_larsen Nybegynder
03. marts 2005 - 16:46 Der er 3 kommentarer

Mangler 70gb på en 200gb maxtor

Hejsa derude
Købte en samlet computer hos et firma for 4 måneder siden. der var en maxtor 200gb hardisk med men kunne kun få 130gb ud af den.. jeg har prøvet forskellige jumper-indstillinger men intet resultat. Nu hardisken delt op og xp lagt ind.
Kan jeg få fat i resten af pladsen på nogen måde har det noget med understøttelsen af gøre. er 200gb for meget uden opdateringer fra xp? og i så fald hvordan kan jeg få pladsen uden af slette xp og derved opdateringerne?
det er en p4 3400mhz. Håber i har nogen forslag
Avatar billede nopsen Ekspert
03. marts 2005 - 17:01 #1
ja du skal ha SP1 som minimum, den har understøttelse for drev større end de 130.
du kan partitionere og formatere resten under diskhåndtering.
Avatar billede nopsen Ekspert
07. marts 2005 - 16:25 #2
kunne du bruge det?
Avatar billede nopsen Ekspert
29. april 2005 - 17:22 #3
ikke mere hjælp til denne bruger fremover!