Avatar billede ricaz Nybegynder
03. marts 2005 - 16:05 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

CPU - Hjælp, hurtigt

Jeg har lige fået internet på min computer, men når jeg spiller forskellige spil på Steam, bliver min CPU over 70 grader varm, og slukker fordi jeg har sat den til det. Før jeg lavede internettet, formaterede jeg min harddisk, og installerede det meste forfra (ikke drivere og virusprogrammer - de er nye). Jeg har før spillet meget på Steam hos min storebror med min computer, men det var før det blev formateret Dengang sad der også kun én blæser i, og der virkede det fint. Nu har jeg to blæsere, men nu slukker den efter ca. 10 min. jeg begyndte at spille.

CPU:    Pentium 4 - 3 GHz
MB:
RAM:    768 MB
GK:    ATI Radeon 9600 PRO 256 MB

Hjælp ønskes hurtigt.
Avatar billede sjh Nybegynder
03. marts 2005 - 16:10 #1
du har oprettet dit spørgsmål 2 gange.. http://www.eksperten.dk/spm/596589

du skal ikke regne med at få hurtigere hjælp (Vi har set dig) ;)
Avatar billede trp79 Nybegynder
03. marts 2005 - 16:30 #2
Hvis du vil have lidt hjælp bliver du nok nød til at lukke det andet spørgsmål, og give lidt flere oplysninger, som fx om det er en orginalblæser der sidder på, om du selv har monteret den, om cpu'en er overclocket osv.
Avatar billede boxer Nybegynder
03. marts 2005 - 16:53 #3
Avatar billede ricaz Nybegynder
03. marts 2005 - 17:20 #4
Jaja ... Sry ...
Avatar billede ricaz Nybegynder
03. marts 2005 - 18:33 #5
...