Avatar billede ldanielsen Nybegynder
26. marts 2001 - 11:43 Der er 7 kommentarer og
3 løsninger

Access programmør søges freelance

Vi har et kundesystem, som vi har fået lavet af folk udefra, men det virker ikke helt som det skal.

Der mangler bl.a. et ordentligt søgesystem.

Hvem kan lave det for moneys?? Det foregår i Århus C
Avatar billede janbangm Nybegynder
26. marts 2001 - 11:49 #1
Prøve at kikke på http://home7.inet.tele.dk/janbangm/

Måske kan vi finde ud af noget.
26. marts 2001 - 12:01 #2
Ellers prøv mig :-)
tj@makeiteasy.dk

Check evt www.makeITeasy.dk
Avatar billede poulh Nybegynder
26. marts 2001 - 13:10 #3
ja eller mig
phnielsen@jubiipost.dk
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
26. marts 2001 - 16:31 #4
Tak for interessen, allesammen!

Vi vil gerne møde dig personligt, og det er jo nok ikke aktuelt hvis du bor i Thisted.

Alternativt må vi have \"bevis\" for at du er seriøs, og kan levere. Det vil sige at du løser opgaven delvist, på \"forventet efterbevilling\".

Vi er ikke nærige, men vil på den anden side heller ikke betale for noget der ikke dur. Det har vi nemlig prøvet! Det er dette ufærdige produkt, der skal ryddes op i.

Vi er et par stykker her, der nok kunne gøre det, men vi er ikke så godt inde i Access, så det vil tage for lang tid, og da vi jo får løn for at arbejde her, vil det ad den vej være for dyrt. Hvis vi antager at du kan ordne det som en mis, og ikke er totalt ublu med din timeløn.

Var det interessant at få tilsendt databasen? I givet fald skal jeg først have det konfirmeret på højere sted.

Hilsen
Lars Danielsen
Flexnet
Århus C
Avatar billede janbangm Nybegynder
26. marts 2001 - 16:36 #5
Hej igen

Jeg laver mine databaser i fritiden og tager derfor ikke en ret høj timeløn. Jeg er halvdags ansat og har derfor tid til at lave databaser i min fritid. Jeg syntes jeg har rimelige betingelser. Jeg har lavet hele databaser til 2000 kr.

Jeg vil foreslå at du ringer til mig så kan tale det. 97912845
Avatar billede lkp Nybegynder
26. marts 2001 - 16:40 #6
Hej Lars

Du er meget velkommen til at kontakte mig på lars@monitor-lk.dk.

Jeg er bosiddende i Århus.

Med venlig hilsen

Lars Kjærgaard
Avatar billede janbangm Nybegynder
26. marts 2001 - 16:45 #7
Jeg kan sagtens køre til Århus en gang eller 2 og det pjere at køre fint med at sende databaser via nette.
Avatar billede poulh Nybegynder
27. marts 2001 - 10:04 #8
Hej Lars
Kan jeg ikke få din email adr så direkte kontakt bliver mulig.
poulh
phnielsen@jubiipost.dk
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
28. marts 2001 - 10:48 #9
Hej igen alle

Min email er larsd@wanna-save.dk

Men jeg kan nok ikke sætte noget i værk i denne uge, da ham der bestemmer ikke er disponibel.

Jeg vender tilbage, så jeg lader lige spm. stå åbent lidt endnu
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
26. april 2001 - 08:49 #10
Jeg har sandsynligvis fundet den rette, men jeg gemmer jeres navne, og vender tilbage efter behov.

Tak for interessen