Avatar billede nicolaj03 Nybegynder
02. marts 2005 - 20:20 Der er 2 kommentarer

Hjælp til opsætning af ftp-server

Jeg skulle gerne bruge lidt hjælp til at sætte en ftp-server, med router.

Min kammerat har en router, på sit netværk. og det har givet os lidt problemer, han kan godt log på min ftp-server, men jeg kan ikke på hans. Vi bruger begge "Cerberus FTP server".

Håber der er en den kan lave en lille guide til os, for vi er løbet tør for idéer.

Hilsen Nicolaj03
Avatar billede bubbaa Nybegynder
02. marts 2005 - 22:23 #1
Han skal ind i opsætningen for routeren og videresende trafikken til den rigtige computer.
Hvis han f.eks. vil køre ftp på port 7000, skal han vist lade trafik på port 7000 og port 7001 gå hen til hans interne ip adresse.
Avatar billede bubbaa Nybegynder
02. marts 2005 - 22:27 #2
se evt her, tror det kan bruges

http://www.dailyrush.dk/boards/372/topics/31151/