Avatar billede roholt Nybegynder
26. marts 2001 - 09:17 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Animeret cursor eller skærm-gimmick

Hjælp.
Jeg har brug for at finde een lidt spilleglad, humoristisk programmør, som kan tage en lille tegning, evt animeret og lave den om til enten en cursor eller sådan et af de små programmer, hvor den illustrerede tegning futter rundt på skærmen, eventuelt efter cursoren. Programmet skal kunne ligge som en download fil på en hjemmeside, så når brugeren klikker på filen, downloades og installeres den på hans computer. Samt et par andre småting, som jeg gerne vil fortælle mer eom til den der kan eller kender een der kan løse opgaven.
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
26. marts 2001 - 09:27 #1
Mener du GIF? - Eller snakker vi Java her?
Avatar billede roholt Nybegynder
26. marts 2001 - 11:49 #2
Jamen, jeg går ud fra at der på en eller anden måde skal et lille script for at få tingesten til at fungere. Hvis det bare er en cursor kan en gif måske gøre det?
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
26. marts 2001 - 13:45 #3
der hedder den .ani

En coursor...

Der skal du jo bare have et download til at smide den i brugerens windows/cursers bibliotek - så kan den kaldes via CSS (hvis du ikke kan forklarer jeg gerne).

Ellers skal jeg gerne guide dig via noget java, men det er lidt pebret...
Avatar billede roholt Nybegynder
26. marts 2001 - 14:17 #4
Hej Morten, hvis jeg skal acceptere dit svar, må du sige lidt mere. Vil du kunne lave sådan en ting for mig?
Avatar billede roholt Nybegynder
26. marts 2001 - 14:22 #5
Hej Morten, kan du ikke sende mig din email?
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
26. marts 2001 - 14:39 #6
Jeg kunne jo give dig et kodeeksempel, men whitahat.dk er nede lige nu (igen...) og det er der jeg har min side.

mortendyrekilde@hotmail.com

Så snart den er oppe kan du få lov at stjæle min kode og så skal jeg nok hjælpe med at rette den til når den kommer op.

Jeg kan lige give dig lidt CSS:

CSS handler mest om at tildele ting nogle handlinger. Alle bruger det. Det er det som ligger bag når man kører musen over et link og det skifter farve. -> se evt www.whitapages.com - der er det - se så kilden til det der er <style type=text/xxx> (kan ikke huske det)

Det er et kodeekspempel.

Skriv mig en mail med den specifikke opgave så forklarer jeg dig det.
Avatar billede roholt Nybegynder
26. marts 2001 - 14:59 #7
Jeg glemte at skrive min email adresse: roholt@worldonline.dk
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
26. marts 2001 - 15:02 #8
Kunne jeg få dig til at sende mig din index fil - så laver jeg scriptet til dig, så kan du se hvordan jeg har gjort og så får du lige min ICQ så jeg kan forklare (hvis du er interesseret).
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
26. marts 2001 - 20:56 #9
Jeg har sendt noget til dig. Hvis andre er interesserede må de lige smide deres Emails her.
Avatar billede roholt Nybegynder
26. marts 2001 - 21:15 #10
Hej Morten, jeg sender dig mit ICQ nummer i morgen fra arbejde, med hensyn tilindex fil, så har jeg endnu ikke siden. Skriv til mig
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
26. marts 2001 - 21:20 #11
du får lige mit #103888414

Så kan du jo bare skrive - jeg skal prøve at være online hele dagen! :-)

Snakkes ved!