Avatar billede expo Nybegynder
01. marts 2005 - 20:16 Der er 10 kommentarer

Erfaringer med SHG bærbare

Er der nogen der har erfaringer med nogle af disse bærbare fra shg?

Er denne værd at investere i:

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=117276

fejl/mangler eller plusser?

på forhånd tak
Avatar billede lamaduck Nybegynder
01. marts 2005 - 20:17 #1
kan ikke anbefale at købe en computer ved shg (har købt der 2 gange og problemer de 2 gange)
Avatar billede expo Nybegynder
01. marts 2005 - 20:19 #2
Okay, hvorledes? Har du evt. andre forslag til gode bærbare med ca. samme ydelse???
Avatar billede jokkejensen Novice
01. marts 2005 - 20:25 #3
jeg har lige købt hos www.zepto.dk totalt i orden...
Avatar billede amd Nybegynder
01. marts 2005 - 21:13 #4
Flere af mine venner har SHG notes, og ingen problemer der!
Har skole lige ved siden af SHG, og handler der tit, og sjældent der er problemer ;)
Men.... Har også selv købt en ved Zepto ( fra www.pc-direct.dk ) og det er 110% fed support.... Og den kører kanon ;) op til dig, men Zepto er kvalitet.
Avatar billede espersen Novice
01. marts 2005 - 21:15 #5
shg er et ok sted at handle

kender ikke den model du peger på - men vil foreslå at du tager et kig på denne :
http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=550446 - som er produceret af Asus, som er kendt for kvalitet.

Zepto er også et ok valg
Avatar billede peterkornum Nybegynder
02. marts 2005 - 13:24 #6
glimrende sted med godt udvalg og fornuftige priser... men hvis du tror det er hurtigere at hente dein vare selv TAGER DU FEJL oftest er der kun en ekspedient har ofte stået i kø over en time......

få varene sendt!!
REklamation er også en meget omstændig process hos SHG
Avatar billede espersen Novice
02. marts 2005 - 15:27 #7
peter: et tip : undgå de travle tider når folk får fri fra skole/arbejde mv.
og/eller betal varen via nettet og indtast ordrenr. når du kommer frem til butikken . så er det klar på 5 min. ;o)

Reklamationer plejer at være helt efter bogen - intet at udsætte på shg på dette område.
Avatar billede espersen Novice
12. marts 2005 - 22:24 #8
kaster et svar  ;o)
Avatar billede espersen Novice
11. august 2005 - 19:12 #9
lukketid ?
Avatar billede espersen Novice
21. februar 2006 - 13:52 #10
fået set på det`??