Avatar billede praktikanten Nybegynder
28. februar 2005 - 20:03 Der er 10 kommentarer

Filmrulle i 3d

Hej eksperter!

Jeg søger efter en slags filmrulle i 3d. Det vil sige at den skal ligesom flyve ud af skærmen. Dog vil jeg gerne se andre hvis i mener de er pæne :)

På forhånd tak!
Avatar billede spe Nybegynder
28. februar 2005 - 21:30 #1
Er det noget i denne stil? http://www.illustratorworld.dk/eksperten/filmstrimmel.html
Er knap helt tilfreds selv men inden jeg arbejder videre kunne det være rart at vide om det er noget sådant du tænker på.
Avatar billede spe Nybegynder
28. februar 2005 - 22:10 #2
Avatar billede praktikanten Nybegynder
01. marts 2005 - 07:24 #3
Du har fat i noget :)
Filmrullen skal dog ikke være så lang. Jeg udtrykte mig nok dårligt :)
Og hvis du så kan dreje den så rullen ligger fladt, altså ikke oprejst, men med den flade side ned af.

Og til sidst kunne det være cool hvis den ligesom havde en bølgeffekt.
Avatar billede spe Nybegynder
01. marts 2005 - 10:07 #4
Avatar billede praktikanten Nybegynder
01. marts 2005 - 17:45 #5
Rigtig fint. Hvis jeg lige kan bede dig om de sidste ting.

1. Skal bruge billed nr. 1 (øverst til højre)
2. Det skal kun være halvt så langt.
3. Hvis du kan tilføje en ekstra bølge på det ville det være fint.
4. Ville være rigtig fedt hvis du kunne tilføje lidt glamour over den. Evt. at glimt, ligesom i tandbørste reklamerne :) Og så evt. en flottere overflade.

På forhånd mange gange tak
Avatar billede spe Nybegynder
01. marts 2005 - 17:48 #6
Halvt så langt mener du så halvt så mange billederammer på filmrullen, eller er det dimensionerne på selve billedet, der er for store?
Avatar billede praktikanten Nybegynder
01. marts 2005 - 18:45 #7
Det er dimensionerne jeg snakker om!
Avatar billede spe Nybegynder
01. marts 2005 - 18:55 #8
Ok. Her er lidt med lys.http://www.illustratorworld.dk/eksperten/filmstrimlermedlys.html
Jeg har ikke gjort det store ved dimensionerne. Men giv et bud på hvor stort du vil have det.
Avatar billede praktikanten Nybegynder
02. marts 2005 - 14:26 #9
Dimensionerne kan jeg selv håndtere. Men hvis du kunne lave variations i højden på bølgerne ville det være cool. og så bare ligge den fil som er redigerbar herud
Avatar billede spe Nybegynder
02. marts 2005 - 16:52 #10
Hvilken en af dem vil du have der er jo 6 styk med lidt forskelligt lys.